عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
جعفری خبر داد
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی خبر داد و گفت: این مراسم هم‌زمان با روز جوان در تمام مساجد استان تهران برگزار می‌شود.

عقیق:«محمدرضا جعفری» معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: شعبان ماه بسیار شریفى است که پیامبر(ص) مسلمانان را به توجه کردن به این ماه توصیه کرده‌اند و فرمودند: « شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد، بهشت برای او واجب می‌شود»؛ بنابراین شایسته است مسلمانان از این ماه پرفضیلت غافل نشوند.

وی با بیان اینکه مساجد پایگاه فرهنگ‌سازی هستند، افزود: ما در ماه مبارک شعبان علاوه بر ادامه طرح «نهضت قرآنی مساجد استان تهران» اقدام به برگزاری جشن‌های اعیاد این ماه عزیز می‌کنیم تا در مساجد که برای قرآن بنا شده‌اند مردم را با فضایل این ماه عزیز آشنا کنیم.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به لزوم توجه به جوانان، خاطر نشان کرد: امسال هم زمان با میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان از فعالان قرآنی مساجد استان تهران تجلیل می‌کنیم.

وی هدف از تجلیل جوانان قرآنی هر منطقه را معرفی آن‌ها به عنوان الگوی سبک زندگی عنوان کرد و گفت: در کنار فعالان قرآنی هر منطقه از جوانانی که در عرصه‌های علمی و دینی افتخار آفرینی کرده‌اند، تقدیر می‌شود.

جعفری با بیان اینکه مراسم تجلیل از فعالان قرآنی هر منطقه در تمامی مساجد استان تهران برگزار می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در روز جوان از 4 هزار فعال عرصه‌های مختلف تجلیل به عمل می‌آید.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین