عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
سی‌و‌دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن؛
همزمان با سالروز مبعث رسول گرامی اسلام نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در محل برگزاری مسابقات قرآن کریم، در قالب ۳۵ غرفه از جمله غرفه یمن گشایش یافت.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین علی مقنی نصرآبادی مسئول کمیته فعالیتهای جانبی سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به فعالیت این کمیته در سه بخش برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی، کارگاه های آموزشی و محافل قرآنی اظهار داشت: نمایشگاه محصولات قرآن و حدیث در قالب ۳۵ غرفه در محل برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دایر شده است.

وی در خصوص نمایشگاه محصولات قرآنی و حدیث متذکر شد: این غرفه های ۳۵ گانه دارای عناوینی به نام غرفه عفاف و حجاب، غرفه کودک و نوجوان به پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات اعتقادی، مشاوره تربینی و خانوادگی و غرفه یمن است.

مسئول کمیته فعالیتهای جانبی درخصوص برپایی غرفه یمن تصریح کرد: در این غرفه با توجه به وضعیت کنونی کشور یمن و نوع فضای سیاسی و فرهنگی در کنار مسابقات بین المللی قرآن به عنوان همصدایی امت اسلامی شکل گرفته است و با  شعار «من یمنی هستم» به فعالیت می پردازد.

نصرآبادی غرفه های داستان های قرآنی و ثبت خاطرات قرآنی را از غرفه های جذاب در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانست و افزود: در این غرفه، خاطرات اساتید و حافظان و قاریان قرآن ثبت و به صورت کتاب به علاقه مندان ارائه خواهد شد.

وی یکی دیگر از برنامه های ارائه شده در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را کمیته فعالیتهای جانبی عنوان کرد و گفت: مهمترین فعالیت این کمیته، برگزاری کارگاه های آموزشی قرآن و تربیتی است.

نصرآبادی در پایان سومین برنامه کمیته فعالیتهای جانبی را برگزاری محافل قرآن و عترت در داستانها دانست و تاکید کرد: بیش از ۶۰ محفل قرآنی با حضور قاریان ایرانی، مصری، بنگلادشی و قاریان ممتاز کشورمان در مراکز استانها برگزار می شود.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین