عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
همزمان با شهادت امام موسي كاظم صورت گرفت؛
منابع و مسؤولان عراقي با اشاره به سرازير شدن ميليون‌ها زاير از داخل و خارج عراق به سمت كاظمين، تاكيد كردند امسال يك ركورد از نظر تعداد زايران شركت كننده در مراسم شهادت امام هفتم شيعيان ثبت خواهد شد.
عقیق:رييس اداره اوقاف شيعه عراق تاكيد كرد: مراسم زيارت امام موسي كاظم (ع) شاهد يك ركورد از نظر تعداد زايران خواهد بود.
سيد علاء الموسوي خاطر نشان كرد: زيارت امامين كاظم و جواد (ع) در سال جاري شاهد يك ركورد جديد از نظر تعداد زايراني خواهد بود كه از بغداد و ديگر استان‌هاي عراق و همچنين خارج از عراق مشرف مي‌شوند تا باندهاي تروريستي و جنايتكار داعش را به چالش بكشند كه اين باندها براي ضربه زدن به امنيت عراق تلاش مي‌كنند.
الموسوي در جريان بازديد از موكب‌هاي خدماتي به زايران تاكيد كرد: ميليون‌ها زاير از بغداد و استان‌ها و كشورهاي عربي و اسلامي به سوي كاظمين رهسپار شده اند و تمام امكانات مادي و انساني هم براي خدمت به زايران به كار گرفته شده است.
وي از به كارگيري ناوگان بزرگي از اتوبوس‌ها براي انتقال زايران خبر داد.
سيد عمار حكيم رييس مجلس اعلاي اسلامي عراق هم از روحيه عالي زايران در به چالش كشيدن تروريست‌ها و حركت پرشور آنها به سمت ضريح امامين كاظمين (ع) تمجيد كرد.
تاكيد بر لزوم هوشياري نيروهاي امنيتي براي موفق برگزار شدن مراسم سالروز شهادت امام موسي كاظم (ع)
يك نماينده پارلمان عراق بر ضرورت هوشياري و احتياط نيروهاي امنيتي عراق براي موفق برگزار شدن مراسم زيارت و سالروز شهادت جانسور هفتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام موسي كاظم (ع) تاكيد كرد.
به گزارش الفرات، عدنان الاسدي عضو ائتلاف ملي عراق تاكيد كرد: نيروهاي امنيتي بايد هوشياري و احتياط خود را در انجام وظيفه براي موفق برگزار شدن مراسم سالروز شهادت امام موسي كاظم (ع) افزايش دهند.
وي افزود: حمايت از زايران وظيفه اي است كه اهميت آن كمتر از جنگ با دشمن و مقابله با دشمن در صحنه‌هاي نبرد نيست.
بر اساس اين گزارش، ميليون‌هاي زاير از استان‌هاي مختلف عراق و كشورهاي عربي و اسلامي به سمت شهر كاظمين در حال حركت هستند تا مراسم سالروز شهادت امام موسي كاظم (ع) را با شكوه خاصي برگزار كنند.
اين در حالي است كه باندهاي تروريستي تكفيري تلاش مي‌كنند زايران امام مظلوم شيعيان را با خودروهاي بمب گذاري شده و بمب‌هاي دست ساز هدف قرار دهند تا به زعم خود، عزم زايران را براي رفتن به شهر كاظمين، تضعيف كنند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین