عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
روز پنج شنبه 94/02/24 سالروز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر الکاظم علیه السلام است. امامی که بر گردن تمام شیعیان جهان و به خصوص ما ایرانیان، حق عظیمی دارند.
عقیق:روز پنج شنبه 94/02/24 سالروز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر الکاظم(ع) است. امامی که بر گردن تمام شیعیان جهان و به خصوص ما ایرانیان، حق عظیمی دارند.
تمام کشور و مردم ایران، جیره خوار خان کریمانه پسر مطهر و دختر پاکدامن ایشان یعنی سلطان سریر ارتضا، علی بن موسی الرضا و حضرت فاطمه معصومه(س) هستند.
به همین جهت و برای عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت امام موسی بن جعفر(ع)، جمعی از هیأت های مذهبی استان قم در اقدامی هماهنگ و با همکاری هم، موفق به راه اندازی دسته عزای عظیمی در شهر مقدس قم شدند تا بدین وسیله عرض تسلیت خود و تمام مردم ایران اسلامی را خدمت دختر مکرمه ایشان حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز کنند.
بدین وسیله، سایت جام نیوز، در راستای تعظیم شعائر اهل‌بیت علیهم السلام، به اطلاع تمام دوستاران ائمه اطهار سلام الله علیهم می رساند که این دسته عزای بزرگ در قم، در روز پنجشنبه مورخه 94/02/24 در ساعت 17 شروع شده و به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(ع) حرکت می کند.
مکان شروع مراسم: قم، خیابان صفائیه، حسینیه شهدا


منبع:جام
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین