عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
از سوي آستان حرم حضرت معصومه برگزار مي‌شود؛
برنامه‌هاي فرهنگي ويژه بانوان همه روز صبح‌ها و عصرها با محوريت سبك زندگي اسلامي در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزارمي شود.
عقیق: برنامه‌هاي فرهنگي ويژه بانوان همه روز صبح‌ها و عصرها با محوريت سبك زندگي اسلامي در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزارمي شود.
اين برنامه‌ها شامل ادعيه خواني، مشاوره ديني و پاسخگويي به سؤالات شرعي، تصحيح قرائت نماز، ختم دست جمعي قرآن كريم و سخنراني و محافل كريمه اهل بيت (ع) مي‌شود.
در اين برنامه‌ها بانوان با مسائل ديني در زندگي رو زمره آشنا شده و مي‌توانند سؤالات خود را پيرامون مسائل مختلف از كارشناسان و استادان حرم كريمه اهل بيت (ع) بپرسند.
همچنين براي راحتي هر چه بيشتر بانوان مركز بازي و سرگرمي كودكان يعني خيمه‌هاي بهشتي و رواق‌هاي كودك و نوجوان صبح‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ عصر و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ الي ۲۲ كودكان و نوجوانان را پذيرش كرده و درباره موضوعات مختلف براي آن‌ها سخنراني مي‌كنند.
اضافه بر اين در آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه‌هاي ويژه‌اي براي دختران نوجوان در نظر گرفته و دختران نوجوان مي‌توانند در اين آستانه با موضوعات مختلف سبك زندگي اسلامي آشنا شده و سؤالات اعتقادي خود را پيرامون مسائل مختلف از كارشناسان حرم بپرسند.
همچنين براي كودكان و نوجوانان به ويژه پسران كلاس‌هاي حفظ و قرائت قرآن كريم عصرها در آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) در شبستان نجمه خاتون برگزار مي‌شود.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین