عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۳۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
وبسايت جديد آستان قدس علوى با حضور توليت آستان قدس علوي راه اندازى شد.هدف از تغيير طرح و فضاى وبسايت آستان به روز رسانى و جذابتر ساختن اين سايت مى باشد تا دوستداران اهل بيت در هر جاى دنيا كه باشند بتوانند به راحتى با فضاى مجازى وابسته به بارگاه مطهر علوى در شبكه اينترنت ارتباط بر قرار كنند.
عقیق:پايگاه اطلاع رسانى آستان قدس علوى با حضور حجت الاسلام سيد نزار حبل المتين توليت آستان و مسؤولين بخش تبليغات و واحد اينترنت اين آستان راه اندازى شد.
توليت آستان طى مراسم افتتاحيه در اين رابطه اظهار داشت: امروزه رسانه هاى بسيارى به نشر اطلاعات نادرست و دروغين مى پردازند. ما مى بايست در اين زمينه با اين نبرد تبليغاتى مقابله كنيم و برنامه ى تبليغاتى خود را در راستاى خدمت رسانى به اهل بيت (ع) قرار دهيم.
فائق الشمرى رئيس بخش تبليغات آستان نيز در اين رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: وبسايت جديد آستان از لحاظ طراحى نسبت به وبسايت سابق زيباتر و به جذابتر بوده و علاوه بر زبان عربى شامل بخش فارسى و انگليسى و اردو مى باشد. يكى از بخشهاى جديد و قابل توجه اين وبسايت زيارت در فضاى مجازى خواهد بود كه در آن تصاوير چند بعدى در اختيار كاربران قرار مى گيرد.
الشمرى افزود: بنده به نوبه خود به برادران عزيز در شعبه اينترنت موفقيت در طراحى و راه اندازى اين وبسايت را تبريك مى گويم و اميدوارم هديه كوچكى براى دوستداران و شيعيان اهل بيت در تمامى دنيا باشد.
ليث الجزائرى مسؤول شعبه اينترنت نيز در اين رابطه اظهار داشت: هدف از تغيير طرح و فضاى وبسايت آستان به روز رسانى و جذابتر ساختن اين سايت مى باشد تا دوستداران اهل بيت در هر جاى دنيا كه باشند بتوانند به راحتى با فضاى مجازى وابسته به بارگاه مطهر علوى در شبكه اينترنت ارتباط بر قرار كنند.
الجزائرى افزود: يكى از مهمترين بخشهاى جديد موجود در اين وبسايت عكسهاى گيگاپيكسلي از فضاي بارگاه و صحن مطهر مي‌باشد. اين عكسها به كاربران اين امكان را مي‌دهد كه تمامي بخشها و حتي اجزاي دقيق عمارت حرم و فضاي ملكوتي بارگاه مطهر را مشاهده كنند. همچنين تمامي صفحات آستان در شبكه‌هاي اجتماعي با اين وبسايت در ارتباط خواهند بود.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین