عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

عقیق: انتشارات قدیم الاحسان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه کتابهای متعدد منتشر شده در شبستان عمومی، راهروی 15، غرفه9 حضور یافته است .

موسسه فرهنگی هنری قدیم الاحسان اولین و تنها مرکز تدوین ،چاپ و نشر کتب تخصصی ، آموزشی در حوزه ستایشگری اهل بیت علیهم السلام در کشور میباشد.

موسسه فرهنگی هنری قدیم‌الاحسان در آبان ماه سال 1393 اقدام به انتشار مجموعه بیست و یک جلدی از کتاب‌های تخصصی مداحی کرده است که برخی از عناوین این مجموعه شامل: «ولایت فقیه»، «آشنایی با ادیان و مذاهب»، «احکام مداحی»، «آشنایی با منابع دینی»، «اصول عقاید»، «تاریخ عاشورا»، « دعا و نیایش»، «تاریخ عزاداری»، «ادبیات عرب»، «فرهنگ‌سازی دینی»، «تاریخ تشیع»، «مقتل شناسی» و برخی آثار دیگر می‌باشد.

انتشارات قدیم الاحسان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با عرضه مجموعه نفیس بیست و یک جلد کتب تخصصی و با بیش از 30 عنوان کتب تخصی و آموزشی در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.

علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه انتشارات قدیم الاحسان در شبستان عمومی ، راهروی 15 ، غرفه 9 بازدید نمایند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از شانزدهم تا بیست‌وششم اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
0
0
موازی کاری با آرام دل نیست.
هر دو هم یه جورایی به حاج منصور وصل هستن.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین