عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
حجت الاسلام مومنی:
حجت الاسلام سید حسین مومنی با تأکید بر بایسته‌های زی طلبگی، گفت: طلبه باید برای خدا بازاریابی کند و کسی که می‌خواهد برای خدا مشتری جمع کند اول باید خودش مشتری خدا شود.

عقیق:حجت الاسلام سیدحسین مومنی استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگویی گفت: از مواردی که بسیار در حیات طلبگی موثر است این است که انسان در هیچ موقعیتی توکل به خدا را از دست ندهد.

وی افزود: در همه امور توکل به خدا را از دست ندهیم؛ توکل به خدا ثقه و اعتماد به خدا می آورد و این سبب سکون انسان می شود که امام جواد(ع) در این باره می فرماید اگر خدا کفیل انسان بشود هرگز ضایع نمی شود.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: در حیات طلبگی بدون توکل و اعتماد به خدا یقینا انسان نمی تواند به درجات بالا برسد و آن چیزی که شرط حیاط یک طلبه است این است که در همه کارها توکل به خدا را داشته باشد.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به وظیفه طلبه افزود: طلبه باید برای خدا بازاریابی کند و کسی که می خواهد برای خدا مشتری جمع کند اول باید خودش مشتری خدا شود.

وی بیان کرد: مشتری برای خدا بودن یعنی توکل به خدا باشد و برای او کار کنی، همه ذهن و حواست متوجه خدا باشد و با تمام وجود بگویی ایاک نعبد و ایاک نستعین، بعد از آن خداوند همه جوره زندگی انسان را تامین می کند.

حجت الاسلام مومنی با تاکید بر توکل به خدا خاطرنشان کرد: هر کس با توکل بر خدا، در مسیر خدا و برای خدا بازار خدا را داغ کند خدا هم یقینا بازار او را داغ خواهد کرد.

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین