عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۲۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به بیمه مساجد برگزار کننده اعتکاف از برگزاری این مراسم معنوی در ۶۰۰ مسجد استان تهران خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام سعید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از 600 مسجد استان تهران خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: این آمار نسبت به سال گذشته که در 500 مسجد برگزار شد، افزایش یافته است.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در رابطه با فعالیت فرهنگی  این مرکز برای معتکفین بیان کرد: دو بسته محتوایی در نظر گرفته‌ایم، یکی برای ائمه جماعات و مبلغینی که در اعتکاف، کار تبلیغی می‌کنند و دوم، برای عموم معتکفین، اما در عین حال مااز خیرین و کسانی که می‌توانند در این زمینه اقدامی انجام دهند، درخواست داریم که ما را در تهیه این بسته‌ها یاری رسانند.

وی گفت: طبق قراردادی که با بیمه داشتیم، تمام مساجد برگزارکننده اعتکاف، عموم معتکفان و نمازگزاران تا یک سال تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار می‌گیرند، که براساس این قرارداد، در صورت بروز حادثه، بیمه تمام مسئولیت آن را بر عهده دارد.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین