عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

عقیق: فرزند مرحوم ميرزای تبریزی(ره)؛ دكتر كاظم تبريزى مسئول درمانگاه حضرت بقية الله الاعظم(عليه السلام)  مى گويد: طلبه اى به درمانگاه مراجعه كرد (متأسفانه اسم ايشان ثبت نشد) نقل مى كند: كه من در زندگى نامه مرحوم ميرزاى تبريزى(قدس سره)خواندم كه ايشان را بعد از فوت، سيد جليل القدرى مرحوم ميرزا(قدس سره) را خواب ديد و از ايشان سؤال كرد: ميرزا، ديدى چه تجهيز و تكفين و تشييع جنازه با شكوهى برايتان برگزار شد؟ ايشان فرمود: من از وقتى كه روحم از بدنم جدا شد مرا به نزد مولى امير المؤمنين على بن ابى طالب(عليه السلام)بردند و با ايشان درد دل مى كرديم و هيچ چيز ديگر را مشاهده نكردم نه تشييع و نه تكفين و... .

اين طلبه مى گويد: وقتى اين را از كتاب زندگى نامه آقا خواندم در ذهنم جولان مى كرد كه اين چه خوابى است كه در زندگى نامه ايشان نقل شده است. يك شب ميرزاى تبريزى را در خواب ديدم و همين مسئله را از ايشان سؤال كردم، آقا راست است كه شما بعد از رحلت نزد على بن ابى طالب(عليه السلام)بودى و با ايشان جلوس و درد دل مى كرديد و خبرى از تجهيز و تشيع نداشتيد. مرحوم ميرزا(قدس سره)فرمودند: بله درست است اما كامل نقل نشده است هنگامى كه من در نزد مولى امير المؤمنين على بن ابى طالب(عليه السلام)بودم، مرحوم علامه امينى(رحمه الله) هم با من بود و دو نفرى خدمت مولى بوديم و ساحت مقدس امير المؤمنين على بن ابى طالب(عليه السلام)به ما عنايت و محبت داشت.
 
***
حجت الاسلام شيخ عبدالمحمد صرامى مى گويد: شب قبل از فوت فقيه مقدس، مرحوم ميرزا جواد تبريزى(قدس سره) در عالم خواب ديدم كه چهره مرحوم در حال تغيير است. و هر لحظه صورت ايشان به شكل ديگرى مى شود. و سپس به شكل خود در مى آيند و صورت ايشان به شكل شخصى بسيار نورانى منقلب مى شد; وليكن من توانايى ديدن آن شخص را نداشتم; اما احساس مى كردم كه صورت مباركشان به شكل سيماى حضرت ولى عصر(عليه السلام) تغيير مى كند (صورت ايشان شبيه سيماى حضرت ولى عصر(عليه السلام) مى شود را در عالم خواب احساس مى كردم اما مشاهده نمى كردم).
 
در همان حال خواب تغيير شكل ميرزا(قدس سره) برايم سؤال شد و سؤال كردم چه شده است چرا صورت ميرزا تغيير مى كند، مرحوم ميرزا چه شد؟ ناگهان صداى منادى را شنيدم كه مى گفت: «ميرزا حالش خوب و سلامت است. ما ضامن او هستيم. وى در نزد ماست و حالش خوب است.» از خواب بيدار شدم و صبح تلفن زدم تا از حال ميرزا سؤال كنم، اما موفق نشدم. شب شنيدم كه ميرزا(قدس سره)از دنيا رفته است.
 
منبع:رجانیوز
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین