عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
دادگاه جنایی اداری مصری امروز حکم نهایی تقاضای « محمد حامد سالم» از وکلای مصری که خواهان فیلتر شدن یوتیوب به دلیل عدم حذف فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) و هر نوع فیلم ضد اسلامی دیگر شد را صادر خواهد کرد.
عقیق: وکیل مصری همچنین خواهان فلیتر شدن تمام پایگاه هایی شد که با وجود هشدارهای مسوولین، از حذف فیلم های ضد اسلامی امتناع کرده اند.
وی علیه هر کدام از نخست وزیر مصر، وزیر مطبوعات ، رسانه های گروهی و تکنولوژی اطلاعات  شکایت کرده است؛ زیرا با وجود مسوول بودن و داشتن اختیار کافی به انتشار این فیلم اعتراضی نکردند، فیلمی که تولید کنندگان آن دشمنی  خود با اسلام را به همگان نشان دادند. آنان در این فیلم شخصیتی منفی از پیامبر(ص) به جهان معرفی کرده و مقام ایشان را به تمسخر گرفتند.
وکیل مصری در پایان با اشاره به این که فیلم مذکور یک اقدام صهیونیستی علیه اسلام بود که به اعتقادات اسلامی اهانت کرده است اضافه کرد: بخشی از این فیلم از طریق یوتیوب بر روی شبکه اینترنتی قرار گرفت و لینک های متعددی برای آن قرار داده شد.
لازم به ذکر که همزمان با اکران این فیلم در ماه سپتامبر سال گذشته اعتراضات وسیعی تمام کشورهای اروپایی و اسلامی را فرا گرفت.


منبع: شفقنا
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین