عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
سالاری:
استاندار بوشهر گفت: ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع ) در بوشهر با مشارکت همه جانبه مردم این استان ساخته شد که نشان از عشق و علاقه‌مندی مردم به ائمه اطهار(ع) است.
عقیق:به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه فعالیت‌های اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات بسیار ارزشمند است اظهار داشت: فعالیت و کار شما اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات بسیار با اهمیت و پر ارزش است چرا که این فعالیت تلاش و همت عالی می‌خواهد که در شما وجود دارد.

 وی، با بیان اینکه مردم استان بوشهر علاقه‌مند به ائمه اطهار(ع) هستند تصریح کرد: مردم این استان به سبب عشق و علاقه به خاندان رسول اکرم(ص) همواره در عرصه‌های گوناگون ارادت خود را به این بزرگواران نشان داده‌اند.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع ) در بوشهر گفت: از زمان ساخت این ضریح در بوشهر، مردم استان ضمن اینکه برای زیارت به این محل مراجعه می‌کنند مراسم‌های با شکوهی در این مکان برگزار می‌کنند.

ارادت ویژه مردم استان بوشهر به خاندان عصمت و طهارت (ع)

سالاری، با اشاره به کمک‌های مردم استان در بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: مردم استان بوشهر کمک‌های نقدی و غیرنقدی فراوانی برای بازسازی ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) داشته‌اند و همواره ارادت خود را به خاندان ائمه اطهار(ع) نشان داده‌اند.

وی تاکید کرد: مردم استان بوشهر مشارکت در کارهای خیر را وظیفه و رسالت خود می‌دانند بگونه‌ای که در عرصه‌های گوناگون این مهم را نشان داده‌اند.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه مقبره رئیسعلی دلواری در نجف اشرف است گفت: مردم استان بوشهر به سبب علاقمندی به ائمه اطهار(ع) وصیت می‌کردند که مقبره‌اشان را در جوار بارگاه ائمه اطهار(ع) قرار دهند و مقبره سردار شهید رئیسعلی دلواری نیز در نجف اشرف قرار دارد.

سالاری با قدردانی از خدمات با ارزش رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: وی، از افراد پرتلاش و مورد اعتماد مردم و علاقمند به خاندان ائمه اطهار(ع) است و در بازسازی ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع ) تلاش شبانه‌روزی داشته است.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین