عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر لزوم داشتن سعه صدر از سوی دولتمردان در طرح مشکلات و نقدها از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مسائل جامعه باید در مساجد بررسی شود.

عقیق:لاله افتخاری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات جامعه باید در مسجد مورد بررسی قرار گیرد گفت: در راستای تحقق شعار سال مساجد می توانند از دو جهت عمل کنند امام جماعت مسجد، هیئت امنا و پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مسائل و مشکلات مردم را در مسجد مطرح و بررسی کنند و در اختیار مسئولان قرار دهند.

وی بیان کرد: از طرف دیگر مردم می توانند دیدگاه ها و نظرات خودشان را در مسجد در حضور مسئولان مطرح کنند و دولتمردان از انتقاد مردم با سعه صدر استقبال کنند و برای رفع مشکلات بکوشند. مسئولان و متولیان مساجد هم باید از دولتمردان دعوت کنند تا در مسجد حضور یابند و با حضور در جمع مردم با آنها همفکری و تعامل داشته باشند.

افتخاری گفت: طرح مسائل جامعه در مساجد و در اختیار قرار دادن مردم موجب می شود تا سطح آگاهی های مردم ارتقا یابد زیرا وقتی مردم از واقعیت ها آگاه شوند، می توانند همدلی و هم افزایی با مسئولان داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح تجهیز، توسعه و مرمت مساجد هم گفت: طرح توسعه، تجهیز و مرمت مساجد در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است و بعد از اعلام نظر شورای نگهبان اجرای این طرح در دستور کار قرار می گیرد.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین