عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
سایت مذهبی ریاحین ،همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خسروشاهی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
عقیق:هدف از راه اندازی این سایت، نشر متمرکز زوایای مختلف زندگی بانوان اهل بیت عصمت و طهارت عنوان شده است.

 بر اساس این گزارش: این سایت در مرحله اول مجموعه مقالات، مصاحبه ها، اشعار و متون ادبی درباره حضرت زهرا(س) حضرت خدیجه(س) و حضرت رقیه(س) گردآوری و منتشر خواهد کرد و به تدریج نیز مطالب مفید درباره سایر بانوان بزرگ شیعه به سایت ریاحین افزوده می گردد. پاسخ به شبهات و سوالاتی که در جامعه مطرح است نیز با استفاده از نظرات کارشناسان و محققین گرانقدر به عنوان بخشی ثابت در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است در بخش خدیجه(س) مجموعه مقالات، کتاب ها و کلام مراجع و علما درباره شخصیت ایشان منتشر گردیده است.

در بخش حضرت زهرا(س) مجموعه اخبار، مقالات و مصاحبه ها در باب فضائل و مناقب و هکمچنین مصائب و ماجرای شهادت حضرت زهرا(س) منتشر شده و نیز بخش ویژه ای به اهمیت تسبیحات حضرت زهرا(س) اختصاص یافته است. متون ادبی، اشعار و کتاب ها درباره ایشان قسمت های دیگری ار از سایت تشکیل می دهد.

در بخش حضرت زینب(س) مجموعه مقالات، مصاحبه ها و اشعار درباره فضائل و کرامات ایشان و همچنین مصیبت های حضرت زینب از کودکی تا عاشورا منتشر شده است.

در بخش حضرت معصومه(س) مقالات و مصاحبه ها درباره فضائل و مصائب حضرت منتشر شده و اشعار و متون ادبی درباره شخصیت ایشان بخش دیگری از سایت می باشد. همچنین به اهمیت و ثواب زیارت حضرت معصومه و نظر ائمه معصومین و بزرگان دینی درباره در بخش ویژه ای اشاره شده است.

در بخش حضرت رقیه(س) در سایت ریاحین http://www.rayahin.net/fa مجموعه مقالات و مصاحبه ها درباره ایشان و پاسخ به شبهات درباره حضرت و کرامات و فضیلت زیارت حضرت رقیه در کلام بزرگان دینی منتشر شده است.

همچنین بخش ویژه ای در سایت ریاحین به پخش مستقیم مسجدالحرام و مسجد النبی و حرم ائمه اطهار اختصاص دارد و در بخشی نیز به ارائه قرآن آنلاین و ترجمه قرآن به زبان های مختلف و پیامک های قرآنی پرداخته شده است.

در بخش دعوت به همکاری سایت آمده است؛ کسانی که آمادگی دارند با سایت همکاری منظم داشته باشند و یا در ایام مناسبتی همکاری نمایند، می توانند مشخصات کامل خود را با ذکر توانایی و تخصص به ایمیل info@rayahin.net ارسال نمایند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین