عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
شهیدی که یک تنه در مقابل آمریکا ایستاد
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: نادر مهدوی شهید شاخص سال 94 که مبارزه مستقیم با آمریکا داشت، هیمنه آمریکا را شکست به همین منظور باید در تمام مراکز آموزشی و عمومی و قوای سه گانه جلساتی پیرامون او برگزار شود.

عقیق: فتح‌ا‌لله جمیری در حاشیه رونمایی از تمبر شهید شاخص سازمان بسیج در سال 94، اظهار داشت: انتخاب شهید ملی روند مشکلی دارد چون همه شهدا شاخصه‌هایی دارند و با ارزیابی مختلف شهید شاخص انتخاب می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: تمام استان‌ها شهید شاخص‌شان را با مدارک کامل ارسال کردند و از استان بوشهر نیز شهید نادر مهدوی معرفی شد که با اخلاصی که در عمل داشت در نبرد نابرابر و سینه به سینه با آمریکا به شهادت رسید به عنوان شهید شاخص سال 94 انتخاب شد.

وی اضافه کرد: سردار شهید نادر مهدوی شهیدی جهانی است که هر کسی که می‌خواهد با استکبار مبارزه کند می‌تواند به او اقتدا کند.

جمیری ادامه داد: شهید مهدوی این جوان 24 ساله هیمنه آمریکا را شکست و باید در تمام مراکز آموزشی وعمومی و قوای سه‌گانه جلساتی پیرامون او برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: عزم بر این است که این شهید به جهانیان معرفی شود و 22 فروردین در همایشی که با حضور 700 تن از فرماندهان نواحی سپاه کشور در تهران برگزار می‌شود شهید مهدوی به عنوان شهید شاخص امسال معرفی خواهد شد تا تمام کشور در این باره به اجرای برنامه بپردازند واین یک فرصت طلایی برای استان ماست.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین