عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) از راه‌اندازی دفاتر نمایندگی آستان مقدس حضرت معصومه در استان‌ها خبر داد.

عقیق: حجت‌الاسلام سید محمد صادقی با اشاره به گسترش فعالیت‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: دفاتر نمایندگی این آستان در برخی استان‌ها راه‌اندازی می‌شود و هدف از این کار هم تسهیل ارتباط شهرهای گوناگون با حرم مطهر حضرت معصومه(س) و انجام فعالیت‌های فرهنگی در سراسر کشور است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: از دیگر اقداماتی که در دستور کار آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) قرار دارد ساخت زائرسراهایی در قم با مشارکت سایر استان‌هاست تا مشکل زائران دیگر شهرها از این نظر حل شود.

وی با بیان اینکه به منظور پذیرایی شایسته از زائران نوروزی قم تمهیداتی اندیشیده شده است گفت: اقدامات فرهنگی در نظر گرفته شده برای زائران در عید امسال متفاوت‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: بیشترین حجم فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در فضای مجازی صورت می‌گیرند به همین دلیل این کار در دستور کار قرار گرفت و در سالروز ورود کریمه اهل بیت(ع) به قم سایت جدید رونمایی شد.

صادقی از طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی با موضوع حضرت معصومه(س) خبر داد و عنوان داشت: برخی از این نرم‌افزارها هم‌اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد و تعدادی از آن‌ها نیز مراحل تولید را می‌گذرانند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) جشنواره رسانه‌ای حضرت معصومه(س) را مورد توجه قرار داد و افزود: زمان ارسال آثار به این جشنواره تمدید شده و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز در ماه‌های ابتدایی سال آینده برگزار خواهد شد.


منبع: خبرگزاری ابنا

211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین