عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
معاون تهذیب حوزه علمیه تهران:
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران با اشاره به نقش بی بدیل علما در حفظ اسلام ناب، گفت: اگر علماء بعد از غیبت حضرت مهدی(عج) نبودند، مردم مرتد می شدند و نامی از اسلامی باقی نمی ماند.
عقیق:حجت الاسلام شاه جعفری، در بازدید از مدرسه امیرالمومنین(ع) منطقه لویزان تهران، نظام اسلامی را نعمتی الهی خواند و گفت: ولایت اهل بیت(ع)، نظام مقدس جمهوری اسلامی، و رهبر حکیم و فرزانه نعمتهای خداوند به ملت ایران است که باید قدردان و شکرگزار آنها باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام هادی(ع) تصریح کرد: اگر علماء بعد از غیبت حضرت مهدی(عج) نبودند، مردم مرتد می شدند و نامی از اسلامی باقی نمی ماند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، "دعوت مردم و راهنمایی آنان به سوی حجت خدا"، "نجات بندگان خداوند از دام ابلیس"، "ترویج دین و معارف اهل بیت(ع)"، "حراست از دیانت و اعتقادات مردم" و "مرزبانی از اسلام ناب" را از ویژگی های علما برشمرد.

برپایه این گزارش، مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) لویزان دارای 100 طلبه می باشد و ارائه مشاوره، جلسه پرسش و پاسخ و برگزاری جلسه با اساتید از دیگر برنامه های معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در این مدرسه بود.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین