عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران با هدف اجرای برنامه های قرآنی در ایام نوروز افتتاح می شود، این درحالی است که بیش از ۴۰ مبلغ سیار در بین خانواده ها و کاروان ها در این ایام حضور فعال خواهند داشت.
عقیق:حجت الاسلام هاشمیان گفت: شبستان قرآنی مسجد مقدس جمکران با هدف اجرای برنامه های قرآنی در ایام نوروز افتتاح می شود.

وی افزود: کارگاه حفظ و تصحیح قرائت نماز نیز یکی دیگر از برنامه های فرهنگی حوزه مدیریت آموزش و تربیت است که 14 کارگاه در این زمینه به فعالیت خواهند پرداخت.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: برگزاری هفت جنگ قرآنی، اجرای مسابقات محفلی، برگزاری مسابقات حضوری و کتبی، فضاسازی قرآنی در سطح مسجد، پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی، ارائه مشاوره خانواده با رویکرد دینی، ختم صلوات و قرآن و دعای فرج، تبلیغ چهره به چهره با حضور بیش از 40 مبلغ سیار در بین خانواده ها و کاروان ها، برگزاری حلقه های معرفت با موضوعات سبک زندگی و عفاف و حجاب، اقامه نماز جماعت در سه مکان مجزا و برگزاری ایستگاه کتابخوانی از دیگر برنامه های حوزه مدیریت آموزش و تربیت است.

حجت الاسلام هاشمیان در ادامه بر لزوم تداوم ارتباط فرهنگی مسجد مقدس جمکران با زائران تاکید کرد و گفت: به دنبال استمرار برنامه های فرهنگی مسجد مقدس جمکران هستیم و سال گذشته اطلاعات خوبی از زائران جمع آوری شد که امکان تداوم ارتباط ما با زائران از طریق فضای مجازی را مهیا می کند.

وی افزود: همچنین بانک اطلاعاتی زائران در حال تکمیل است و سامانه ارتباط با زائر در سطح مسجد مقدس جمکران که به صورت مستمر کانال های ارتباطی را حفظ می کند، با هدف ارائه پیام های تبلیغی فرهنگی به زائران داخل و خارج از کشور راه اندازی می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: چندده هزار کد اطلاعاتی از زائران ثبت شده که برای ارائه پیام های تبلیغی و مجلات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.


منبع:شبستان.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین