عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
شرفخانی خبر داد:
معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین در ۲۳۲۶ امامزاده کشور برگزار می شود، گفت: مراسم ویژه تحویل سال نو امسال در ۱۶۶۵ امامزاده کشور برگزار می شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بیان این خبر گفت: نخستین برنامه پیش بینی شده در طرح آرامش بهاری، مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان کشور است که امسال این مراسم با حضور پرشکوه مردم عزیز در ۱۶۶۵ امامزاده برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طی سالهای گذشته خیل عظیمی از مردم ولایتمدار ایران اسلامی، لحظه تحویل سال نو را در کنار مضجع شریف اهل بیت(ع)، فرزندان و نوادگان ایشان گذرانده اند، افزود: مردم ایران اسلامی ترجیح می دهند در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان کشور و در فضایی معنوی، سال نو را آغاز کنند و برای تحویل سال این امامزادگان بزرگوار را واسطه خیر و برکت قرار دهند.

معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه یکی از برنامه های پیش بینی شده در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان، قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا(س) است، افزود: برنامه های دیگری همچون تواشیح، سرود، سخنرانیهای مذهبی، قرائت دعای تحویل سال و مدیحه سرایی مداحان در این ویژه برنامه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه گلباران و غبارروبی قبور شهدا مدفون در جوار امامزادگان با حضور خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های تحویل سال است، گفت: در برخی از بقاع متبرکه مراسم تحویل سال از شبکه های استانی بطور زنده پخش خواهد شد تا مردمی که امکان حضور ندارند از این برنامه های معنوی استفاده کنند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین