عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
آستان مقدس حسيني اعلام كرد؛
كميته برگزار كننده جشنواره تراتيل السجاديه در آستان مقدس امام حسين(ع) از تمامي نويسندگان و محققان دعوت كرده در تاليف كتابي درباره امام علي بن الحسين زين العابدين(ع)شركت كنند.
عقیق: آستان مقدس حسيني از تمام نويسندگان و مؤلفان اسلامي خواسته در فراخوان تاليف كتاب درباره امام زين العابدين(ع) شركت كنند.
كميته برگزار كننده جشنواره تراتيل السجاديه در آستان مقدس امام حسين(ع) از تمامي نويسندگان و محققان دعوت كرده در تاليف كتابي درباره امام علي بن الحسين زين العابدين(ع) شركت كنند.
جمال الدين شهرستاني رييس كميته برگزار كننده جشنواره مي‌گويد آستان مقدس حسيني قصد دارد با اين فراخوان و از طريق قلم‌هاي محققان درباره اهل بيت(ع) به تاليف كتاب درباره امام زين العابدين بپردازد و در اين راستا از تمام محققان و نويسندگان و متفكران دعوت كرده در اين جشنواره شركت كنند و تاكيد كرد كه آستان مقدس حسيني كتاب‌هاي ارسال شده به جشنواره را چاپ خواهد كرد و صد نسخه از كتاب را نيز به صورت رايگان در اختيار مؤلف قرار خواهد داد.
لازم به ذكر است كه آستان مقدس حسيني در ضمن جشنواره تراتيل السجاديه گذشته خود نمايشگاه تراتيل السجاديه را نيز افتتاح كرد كه شامل آثار و توليدات و كتب متنوع علمي با موضوعيت امام زين العابدين(ع) بود و علاوه بر آن رساله حقوق امام سجاد(ع) و آثار متعدد فارسي، عربي، انگليسي و فرانسوي در اين نمايشگاه عرضه شد.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین