عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
مداحی حاج محمد رضا طاهری و حاج سعید حدادیان در حسینیه فاطمه الزهرا(س)
در روایت داریم که خداوند همه گناهان را می آمرزد ولی بداخلاقی را نمی آمرزد. خداوند ابا دارد توبه آدم بداخلاق را بپذیرد...

گزارش تصویری


عقیق: مراسم چهارمین شب عزاداری فاطمیه در حسینیه فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش عقیق در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی سخنرانی کرد و در ادامه حاج محمد رضا طاهری ، حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان روضه خوانی و مداحی کردند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام حسینی قمی را بخوانید؛

_ اهل کتاب و مطالعه باشید. پیگیر جلسات خوب باشید. فقط به ایام خاص مانند ایام فاطمیه اکتفا نکنید. کتاب های خوب زیاد است. نهج البلاغه امیرالمؤمنین سه بخش دارد. بخش اول 240 خطبه های امیرالمؤمنین است و بخش دوم 79 نامه امیرالمؤمنین است و بخش سوم 480 کلمات حکمت آمیز است. ما ادعا می کنیم شیعه امیرالمؤمنین است.

_  آیا تا به حال یک بار نهج البلاغه امیرالمؤمنین را خوانده ایم. روزی یک صفحه از امیرالمؤمنین را بخوانیم. نهج البلاغه سال 400 نوشته شده و غرر الحکم که کتابی جامع از سخنان امیرالمؤمنین است. کتاب های شهید مطهری را بخوانید. سطح علمی خود را بالا ببرید.

_ در روایت داریم که خداوند همه گناهان را می آمرزد ولی بداخلاقی را نمی آمرزد. خداوند ابا دارد توبه آدم بداخلاق را بپذیرد. ریشه های بداخلاقی را کنار بگذاریم. الگو و سبک زندگی خود را فاطمه زهرا قرار دهیم.

_ توافق صددرصد در بین دو جنس موافق وجود ندارد چه برسد به دو جنس مخالف و زن و شوهر که با دو نوع احساس متفاوت اما توافق عملی ممکن است. در زندگی باید کوتاه بیایم. در زندگی گذشت داشته باشیم.

_ یوسف نبی 18 سال در زندان بود. تا از زندان بیرون آمد و برادران گفتند که ما را ببخش گفت که خدا ببخشد. برادران روزی از یوسف خواستند که سفره غذا را از حضرت یوسف جدا کنند چون خجالت می کشیدند اما حضرت یوسف گفت که حرفش را نزنید شما آمدید و مردم فهمیدند که من از آل یعقوب هستم. من این کار را نمی کنم.گذشت در زندگی بسیار مهم است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین