عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۱
حجت‌الاسلام روزبه بركت رضايي، مدير پايگاه اطلاع رساني بِعثه مقام معظم رهبري از راه‌اندازي نسخه اندرويد، پرتال جامع حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت خبر داد.
عقیق:وي افزود: امروزه با پيشرفت گجت‌هاي هوشمند و مخصوصا سيستم عامل پرطرفدار اندرويد ما نيز برآن شديم كه نسخه اندرويد پايگاه اطلاع رساني حج را براي راحتي بيشتر مخاطبين گرامي ارائه كنيم.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري اظهار داشت: در اين برنامه سعي شده است تمامي بخش‌هاي خبري پايگاه اطلاع رساني حج را پوشش دهيم تا كاربران عزيز بتوانند از اخبار اين سايت به صورت روزانه و لحظه به راحتي بهره‌بگيرند.

وي با بيان اينكه روزانه بيش از ۲۰ خبر در حوزه حج وزيارت در اين سايت منتشر مي‌شود، افزود: تلاش ما اين است كه آخرين اخبار و اطلاعات حوزه تخصصي حج وزيارت را به تمامي مخاطبان و كاربران اينترنتي ارائه كنيم.

حجت‌الاسلام بركت‌رضايي تصريح كرد: در حال حاضر اخبار اين پايگاه در سه سطح و در چهار بخش تخصصي، حج و عمره، عتبات عاليات، جهان اسلام و انديشه در فضاي مجازي منتشر مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين سايت افزون بر انتشار اخبار حوزه حج وزيارت، با زايران و كاربراني كه به گونه‌اي با اين سايت مرتبط هستند، ارتباط اينترنتي برقرار مي‌كنيم و در تلاش هستيم تا خواسته‌هاي آن از مسؤولان را نيز در فضاي مجازي به مديران و مسؤولان مربوطه ارايه دهيم.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري در پايان اظهار اميدواري كرد كه راه‌اندازي نسخه اندرويد اين سايت مورد پسند زايران و مخاطبان گرامي قرار بگيرد.

گفتني است پيش تر نيزنسخه اندرويدتك تك كتاب هاي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت تهيه و در اختيار عموم مخاطبان قرار گرفت بود.

براي دريافت نسخه اندرويد پايگاه اطلاع رساني حج اينجا كليك كنيد.


منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین