عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
حاج سید مجید بنی فاطمه و حاج احد قدمی در هیئت الزهرا
رسول خدا فرمودند خدا غضب می کند به خاطر غضب فاطمه و رضایت می دهد به رضایت فاطمه. این خیلی مهم است. یعنی باید با حضرت زهرا(س) صحبت کرد که آیا از ما راضی است یا خیر...

گزارش تصویری


عقیق: در این مراسم که با حضور پدر شهید هادی ذوالفقاری(مدافع حرم) و یادبود آن شهید برگزار شد, شیخ عباس ابوالحسنی سخنرانی کرد و حاج سید مجید بنی فاطمه,حاج احد قدمی و دیگر ذاکرین اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداختند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام ابوالحسنی را بخوانید؛
_ رسول خدا فرمودند خدا غضب می کند به خاطر غضب فاطمه و رضایت می دهد به رضایت فاطمه. این خیلی مهم است. یعنی باید با حضرت زهرا صحبت کرد که آیا از ما راضی است یا خیر. پیامبر به سلمان فرمودند که سلمان وای به حال کسی که به دخترم فاطمه ظلم کند و وای به حال کسی که به شوهرش علی ظلم کند و وای به حال کسی که به اولاد فاطمه ظلم کند و وای به حال کسی که به شیعیان و محبین علی و فاطمه ظلم کند.

_در شب معراج خداوند به پیامبر فرمود که به دخترت ظلم هایی می شود و باغ فدک را که تو به دخترت بخشیدی را به زور می گیرند. بعد ار وفات پیامبر ظلمی که به حضرت فاطمه کردند این بود که باغ فدکی که پیامبر به حضرت فاطمه بخشیدند را به زور غصب کردند.

_ پیامبر فرمودند که اگر بعد از مرگ من حدیثی نقل شد که این حدیث ضد قرآن بود این دروغ است و این حدیث را من نگفتم. چطور می شود پیامبری که قرآن را آورده ضد قرآن حرف زده باشد. خلیفه اول برای گرفتن فدک گفته که پیامبر در حدیثی فرموده که ما پیامبران ارث نمی گذاریم ولی اولاً فدک که ارث نبود و در زنده بودن پیامبر به حضرت فاطمه بخشیده شده و در ثانی که خداوند در قرآن می فرماید که همه ارث می گذارند. و در میان همه اموال پیامبر از لباس تن ایشان و منزلشان و هر چه مربوط به پیامبر است را باید تقسیم می کردید. چرا فقط فدک ارث است و آن را گرفتید.

_ فقط دو نفر به حضرت زهرا اهانت زبانی کردند که یک نفر ابی بکر و دیگری قذافی که بد اهانتی به حضرت زهرا کردند. و الا هیچ کسی نبوده و نخواهد بود کسی که حضرت زهرا اهانت کند و جرأت این کار را نداشتند. چه ظلمی بالاتر از این که حق مسلم حضرت را گرفتند.

_ کتک هایی که مادرمان حضرت فاطمه خوردند به دو دلیل بود یکی به خاطر گرفتن حق مسلمش فدک و دیگری به خاطر گرفتن حق شوهرش امیرالمؤمنین بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین