عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
فرزند شهید حاج حسین‌علی کلهر برنامه‌‌های هئیت مذهبی محبین الشهدا در دهه اول فاطمیه را که در حسینیه بیت‌الشهدای موزه سردار شهید حاج یدالله کلهر برگزار می‌شود، تشریح کرد.
عقیق: مجید کلهر، عکاس، مستندساز و فرزند شهید حاج حسین‌علی کلهر گفت: مراسم عزاداری هیئت محبین‌الشهدا به‌مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به مدت 3 شب در حسینیه بیت الشهدای موزه شهید کلهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اقامه عزا در حسینیه بیت‌الشهدای موزه شهید کلهر از شب گذشته دوشنبه 11 اسفندماه از ساعت 20 آغاز شده است و تا شب و شام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه خواهد داشت. این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام علوی و مرثیه‌سرایی ایوب منصوری برپا می‌شود.

فرزند شهید حاج حسین‌علی کلهر تصریح کرد: شب آخر این مراسم عزاداری با گردهمایی رزمندگان و ایثارگران مرتبط با خانواده‌های شهیدان کلهر برای برنامه‌ریزی در امر جمع آوری و سازمان‌دهی یادگاری‌ها و عکس‌های قائم‌مقام لشکر 10 و دیگر شهدای محله باباسلمان شهریار همراه خواهد بود.

وی در پایان گفت: در این مراسم و گردهمایی خانواده سردار شهید یدالله کلهر و دیگر شهدای منصوب به این سردار رشید اسلام حضور خواهند داشت.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین