عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
مـحـمـد بن علي الـمـحـمـود:
به نظر می رسد ملک الموت در گرفتن جان این خوارج جدید فقط به یک تکه چوب نیاز ندارد، بلکه به دو دستکش برای دستانش و ماسکی برای دهان و بینی اش نیاز دارد تا کثافت و پستی اخلاقی این فرقه چون ویروسی به وی سرایت نکند.
عقیق:"مـحـمـد بن علي الـمـحـمـود" با درج مقاله ای در روزنامه الریاض، به تفکرات شیطانی وهابیت حمله کرده و می نویسد:
 
این طفیلی های خارجی عقاید خود را از خوارج پیشین به ارث برده اند. نمی دانم این پستی نفس و خبث طینت را از کجا آورده اند که همه را با خود به لجن می کشانند، در حالی که؛ به این موضوع آشکارا افتخار می کنند و مردن در راهشان را امتیاز می دانند!؟

این نویسنده ادامه می دهد: در سال 2006  زمانیکه دو مقاله من با عناوین : " الإرهابيون والفتاوى الطالبانية "، " وليس تطرفاً ؛ ولكنه التكفير " ( تروریست ها و فتواهای طالبانی، و افراط گرایی نیست بلکه تکفیر است) یکی از اعضای این گروه با من تماس گرفت و گفت: محمد! من نگران جان تو هستم، آیا نمی ترسی این افراد تو را ترور کنند؟ محمد از دعای این مجاهدان در تاریکی های شب و جهاد آنها در را خدا بترس!

 من هنوز جوابی که به وی  دادم را به خاطر دارم. گفتم: تو مرا تهدید می کنی که آنها علیه من به اقامه دعوی برخیزند؟ من در این کار پیش قدم می شوم. من حتی به یک نفر هم ظلم نکرده ام درحالیکه اینها چهره ی اسلام را لکه دار و به مردم از مسلمان و غیر مسلمان ظلم کرده اند و کشتار و تکفیر و انفجار به دست عاملانشان همه جا را فرا گرفته است و تاریخ را شرمنده بشریت کرده اند.

این نویسنده در ادامه مقاله خود به طور گسترده به تشریح ابعاد تفکر ضاله وهابیت می پردازد و در پایان به بیتی از متنبی استشهاد می کند: (ما يقبض الموت نفساً من نفوسهم إلا وفي يده من نتنها عود). این بیت در مورد کسانی است که به درجه ای از پستی اخلاقی رسیده اند که حتی عزراییل زمانیکه می خواهد جان انها را بگیرد نه با دست بلکه با یک تکه چوب جانشان را می گیرد.

وی در توضیح این شعر می نویسد: به نظر می رسد ملک الموت در گرفتن جان این خوارج جدید فقط به یک تکه چوب نیاز ندارد، بلکه به دو دستکش برای دستانش و ماسکی برای دهان و بینی اش نیاز دارد تا کثافت و پستی اخلاقی این فرقه چون ویروسی به وی سرایت نکند.

منبع:شیعه نیوز
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین