عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
بعد از گذشت دو ماه از هجوم به مجله فرانسوی، دولت فرانسه برای گسترش ارتباط خود با مسلمانان؛ از ایجاد هیات گفت و گوی جدید با نمایندگان اسلامی خبر داد.
عقیق: به نقل از شفقنا به نقل از پایگاه النهار، « برنار کازنوف» وزیر کشور فرانسه بیان کرد: هیات مذکور از اعضای شورای اسلامی ، بزرگان ائمه دینی و فرهیختگانی که نماینده اسلام میانه رو هستند، تشکیل خواهد شد.
« مانویل والس» نخست وزیر فرانسه در 12 فوریه اعلام کرده بود از آن جا که شورای اسلامی فرانسه از فراهم کردن نیازهای مسلمانان فرانسه به دلیل زیاد بودن تعداد آن ها ناتوان است، بنابراین نشست هایی در مورد تعیین سرنوشت جامعه مسلمان فرانسه برگزاری خواهد گردید.
وزیر کشور بیان کرد: هیات گفت و گوی جدید دو بار در سال برگزار خواهد شد و برخی از مسایل مربوط به مسلمانان از جمله تعداد ائمه دینی موجود و ذبح به روش اسلامی  را  مورد بررسی قرار خواهد داد.
مسوولین دولتی فرانسه از افزایش افراطی گری اسلامی در میان برخی از جوانان فرانسوی و همچنین پیوستن آنها به گروه های تروریستی  ابراز نگرانی می کنند .
کازنوف با اشاره به این که هجوم های تروریستی ماه ژانویه از تمام هجوم های تروریستی سال 2014 بیشتر بود، تاکید کرد قوانین کمونیسم دولت را موظف به حمایت از شهروندان و مساجد آن ها می کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین