عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
نماينده بعثه رهبري در عراق:
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني گفت:زيارت بايد با بصيرت و معرفت توام باشد تا نقش امام معصوم در زندگي انسان تبلور پيدا كند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در ديدار گروهي از پرستاران خدمتگزار به زايران حرم حسيني با تبريك ميلاد حضرت زينب(س) اظهار داشت: تمامي صفات و ابعاد شخصيتي آن بانوي مكرم اسلام بايستي الگو و اسوه قرار گيرد.
وي با اشاره به نقش الگو در زندگي خاطرنشان كرد: خداوند براي بشر هم كتاب و هم الگو قرار داده است، تا از كتاب جنبه نظري و از الگو جنبه عملي را بياموزد. از اين رو براي سعادت در دنيا و آخرت نيازمند الگوهايي ماندگار همچون حضرت زينب(س) هستيم.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني كار پرستاران را بسيار مهم و ارزشمند عنوان كرد و ادامه داد: از ديدگاه اسلام، همه كارهاي خدمتي بشر، وقتي با قصد قربت و الهي صورت گيرد، عبادت محسوب مي شود و كار پرستاران در سرزمين نوراني كربلا اجرش چند برابر است.
نماينده بعثه رهبري در عراق در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر فرصت شناسي و فرصت سازي اظهار داشت: زيارت بايد با بصيرت و معرفت توام باشد تا نقش امام معصوم در زندگي انسان تبلور پيدا كند.
وي تصريح كرد: ديدار با امام از راه دل و حضور ميسر است و پس از آن بايد با امام پيمان بسته و راهش آگاهانه ادامه داده شود. در اين صورت زيارت معناي حقيقي خود را مي يابد و در سرنوشت و عاقبت زندگي انسان كارآمد خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني در پايان به عنوان قدرداني و تشكر از تلاش‌هاي پرستاران در خدمت به زايران عتبات عاليات هداياي معنوي به انان اهدا كرد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین