عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله(ع) خبر داد؛

عقیق: محمود پارچه‌باف ـ  مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله(ع) ـ که برای عملیات تعویض ضریح مطهر اباعبدالله(ع) در کربلای معلی به سر می‌برد، اظهار داشت: پس از گذشت هشت روز، عملیات جمع‌آوری ضریح قدیمی امام حسین(ع) از روی مضجع نورانی آن حضرت توسط مهندسین و عوامل حرم عتبه حسینی به پایان رسید.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرقد شریف حضرت سیدالشهدا(ع) برای نصب ضریح جدید آماده شده است، خاطرنشان کرد: پی‌ریزی و بتون‌ریزی پایه‌های ضریح جدید از امروز آغاز خواهد شد.

 

مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به زمان 45 روزه اعلام شده برای تعویض ضریح امام حسین(ع) تصریح کرد: تمام تلاش همه عزیزان به ویژه مسئولان عتبه حسینی و تولیت حرم مطهر اباعبدالله(ع) و اعضا هیئت امنا ساخت ضریح بر این است کار نصب زودتر از زمان اعلام شده به پایان برسد.

 

بنابر گزارش روابط عمومی هیئت امنای ساخت ضریح امام حسین(ع)، وی تصریح کرد: امیدواریم این امر با دعای خیر مردم محقق شود و زایران حسینی بتوانند هر چه زودتر در کنار ضریح جدید سیدالشهدا(ع) و مضجع شریف و نورانی آن حضرت به زیارت بپردازند.

 

پارچه‌باف همچنین تاکید کرد: انشاءالله خبرهای پیشرفت کار نیز در زمان‌های بعدی به اطلاع هموطنان عزیز و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت خواهد رسید.
 
منبع: شبستان
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین