عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
حاج میرزا علی آهی پیرغلام درگاه و آستان خاندان عصمت و طهارت است که با مهربانی خود حق استادی و پدری برگردن جامعه مداحی و ستایشگری کشور دارد.

عقیق: جمعی از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از حاج میرزا علی آهی پیرغلام اهل بیت(ع) عیادت کردند.

به گزارش عقیق حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری به همراه جمعی از مدیران این سازمان در روزهای بیماری و کسالت حاج میرزا علی آهی پیرغلام اهل بیت(ع) به عیادت این الگوی جامعه مداحی کشور رفتند.

حجت الاسلام شهاب مرادی در این دیدار صمیمانه بر احترام و نقش جامعه مداحی تاکید کرد و تقویت جایگاه مداحان و ارج نهادن به مقام آنان را از مهمترین الزام‌های یک جامعه دینی توصیف کرد.

فرزند حاج میرزا علی آهی هم در این دیدار با اشاره به این که استاد آهی چندین بار تمایل و قصد ملاقات با حجت الاسلام شهاب مرادی داشته اند اما به دلیل کسالت و بیماری امکان پذیر نشده است، گفت: حاج میرزا علی آهی نیت پاک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را در برگزاری برنامه ارزشمند پرده عشاق شایسته تقدیر و قدردانی می‌داند.

حاج میرزا علی آهی پیرغلام درگاه و آستان خاندان عصمت و طهارت است که با مهربانی خود حق استادی و پدری برگردن جامعه مداحی و ستایشگری کشور دارد. وی که هشتاد و شش سال سن دارد از 10 سالگی به مداحی پرداخته و در کنار آن به تحصیل اشتغال داشته است، اما به دلیل مشکلی که برای صدایش به وجود آمد به سرودن شعر و اصلاح مسائل عقیدتی اشعار مبادرت ورزید و در این خصوص نزد اساتیدی به تلمذ پرداخت.

استاد حاج میرزا علی‌آهی توفیق حضور در محضر بزرگانی چون آیت‌الله خوئی، آیت‌الله سید محمد هادی میلانی، سید محمدرضا گلپایگانی، میرزا جواد آقای تهرانی، مرحوم حاج شیخ محمد جواد خراسانی، حاج شیخ علی نمازی شاهرودی، حاج شیخ حسین وحید خراسانی، سید رضی شیرازی، سید عبدالحسین دستغیب را داشته و از وجودشان کسب فیض کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عیسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
2
0
میرزا به سید می گویند
ایشان سید نیست
محسن مرادی
|
SAUDI ARABIA
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
1
استاد حاج میرزا علی آهی قبل از فوت فرزندشان سیادتشان ثابت شد از طریق علمایی که شجره نامه ها رو بهشون اشراف دارند.ومیخواستند دریک محفلی سیادتشان را اعلام کنند اما فوت فرزندشان مانع این کار شد.
خداوند متعال سایه ی استادمان را برسرما مستدام بدارد ان شاءالله
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین