عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
همایش بین المللی نکوداشت آیت‌الله تسخیری شامگاه هفتم بهمن ماه برگزار شد

عقیق:همایش بین المللی نکوداشت آیت‌الله تسخیری شامگاه هفتم بهمن ماه  با حضور آیت‌الله جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رشاد، دکتر ولایتی، دکتر لاریجانی، دکتر حسینی و صاحب نظاران مذاهب اسلامی در سالن همایش‌های هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

این همایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس با سخنرانی علما، مسؤولین و اندیشمندان مذاهب اسلامی ادامه یافت.
بر اساس این گزارش آیت‌الله جنتی در این همایش آیت الله تسخیری را فردی منحصر به فرد دانست و بیان کرد: آیت‌الله تسخیری با محبوب‌القلوب بودن خود نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد وحدت دارد و باید با منتشر کردن آثار او چهره این عالم را به جهانیان بیش‌تر بشناسانیم.
آقای اسقف سرکیسیان از جانب کلیسا موفقیت آیت‌الله تسخیری را تبریک گفت و اظهار داشت: بر اساس دستوراتی از انجیل مقدس او به عنوان فردی که همه زندگی و وقت خود را صرف مملکت و تمام جهان کرده‌ است، فردی بامحبت است که این عشق او را به مراحل بالاتر رسانده و فسادهای اخلاقی را از او دور کرده است.
مولوی اسحاق محمد، مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت محبت آیت‌الله تسخیری به جهانیان را ناشی از کمال او خواند و ابراز داشت: در طول دوره آشنایی خود با او شاهد اعمال صالح یعنی رعایت تکلیف‌های شرعی و رعایت مسایل اخلاقی و اجتماعی و همچنین شاهد کمال علمی و اخلاقی وی بوده‌ام.
این همایش پس از سخنرانی اندیشمندان ساعت 30/21 به پایان رسید و در پایان نهادهای جامعه‌المصطفی، مرکز رسیدگی امور مساجد، وزارت ارشاد، مجمع جهانی اهل بیت، آیسیسکو و مجمع جهانی صلح از آیت‌الله تسخیری تقدیر و تجلیل کردند.
 
منبع:رسا
211005

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین