عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
مداحی حاج جواد اعتماد سعید و حاج احد قدمی در مراسم یادبود شهید استاد عباس در هیئت الزهرا(س)
اگر ذوات مقدسه یک نگاه کنند و یک گوشه چشمی بکنند انسان چنان تغییری می کند که قلب سیاه زنگ زده سنگ به یک قلب درستکار،متدین و متهجد تبدیل می شود...

گزارش تصویری


عقیق: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین پشتکوهی سخنرانی کرد و در ادامه حاج جواد اعتماد سعید و حاج احد قدمی به روضه خوانی و نوحه خوانی پرداختند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام پشت کوهی را بخوانید؛

_ بشر همیشه به دنبال یک علمی واهی به نام کیمیا بود تا بتواند با کیمیا هر فلزی را تبدیل به طلا کند، تا زندگی راحتی پیدا کند. اصل علم کیمیا یک توهم بود و این که انسان با طلا بتواند به آرامش و آسایش برسد یک توهم بالاتری بود. یک فیلسوف می گوید که انسان می تواند با پول رختخواب بخرد ولی با پول نمی تواند خواب بخرد.

_ علم کیمیای واقعی و کیمیا گر اصلی وجود مقدس اهل بیت هستند که قلب سیاه و سنگین ما را تبدیل به یک قلب سلیم و جواهر گرانبها می کنند. کیمیاگر اصلی آن کسانی هستند که با یک گوشه چشمشان دل ما را عوض می کنند. اگر حضرت رضا یک گوشه چشمی به ما کند برای ما کفایت می کند. 

_ همان زبیری که گفت من را با حسین کاری نیست شب عاشورا به امام حسین گفت که پسر فاطمه ما اگر در کربلا بمانیم چند بار کشته می شویم و سرمان جدا و به نی می رود؟ حسین بن علی فرمود یک مرتبه. گفت: اگر هفتاد مرتبه کشته شوم دست از تو بر نمی دارم. چه کسی زبیر را عوض کرد. و  چه کسی می تواند ما را عوض کند.

_ اگر ذوات مقدسه یک نگاه بکنند و یک گوشه چشمی بکنند انسان چنان تغییری می کند که قلب سیاه زنگ زده سنگ به یک قلب درستکار،متدین و متهجد تبدیل می شود. کیمیاگر اصلی حضرت اباعبدالله الحسین، امام رضا و موسی بن جعفر هستند که با یک جمله بشر گنهکار را تغییر می دهند. به همین دلیل است که فرمودند شیعیان هر طوری هستید ما را از یاد نبرید.

_ کیمیاگر اصلی حضرت ابا عبدالله الحسین است. آن آقایی که اگر یک نگاه کند و یک توجهی کند میل ما از مسیر گناه به مسیر اصلی می برد. کیمیا گر اصلی حضرت صدیقه است. کیمیا گر اصلی کنیز حضرت زهراست که می تواند مس وجود را به طلا تبدیل کند.هر کس در این دنیا عاقبت به خیر شده از کانال حسین بن علی شده است.

_ می خواهید قلبتان درست شود و نصف شب بدون اینکه ساعت بگذاری دو رکعت نماز بخوانی، در خانه حسین را بکوبید. آقایی که یک نگاه که کرد حر را از این رو به آن رو کرد و با نگاهش همه گنهکاران عالم را غلام حلقه به گوش خود می کند. یک نظر هم اگر به ما کنند، دیگر دنیا و پول و مال برای چه می خواهیم. فقط حسین را می خواهیم.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین