عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
مستند «راوی صادق» با نگاهی به زندگی حاج صادق آهنگران در سیمای مرکز خوزستان تولید می‌شود.
عقیق:صادق آهنگران در این مستند 65 دقیقه ای علاوه بر شیوه مداحی و تاثیرش در ایجاد شور و هیجان حماسی در دوران دفاع مقدس، وجوه ناگفته زندگی سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود را بیان می کند.

به گفته کارگردان مستند راوی صادق، برای تهیه بخشی از تصاویر این مستند از فیلم های بکر آرشیو مرکزی صدا و سیما و آرشیو مرکز خوزستان استفاده شده است.

مرتضی مطوری با اشاره به بهره گیری از راهنمایی های حسین مشیری در مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه گفت: در بخش بازسازی ،عمده تصاویر مستند راوی صادق در شهرهای اهواز،خرمشهر، حلبچه، مشهد ، تهران و کربلا ضبط شده است و اعضای خانواده و علاقمندان آهنگران در دوران دفاع مقدس نیز در مورد ایشان صحبت می کنند.

وی مدت زمان تحقیق  و نگارش فیلمنامه این مستند را 5 ماه بیان کرد و افزود: تصویربرداری راوی صادق از شهریور امسال آغاز و تا اواسط بهمن ماه به طول انجامیده و هم اکنون مراحل فنی مستند در حال انجام است و پیش بینی می شود در بهار 94 آماده نمایش شود.

بنابراین گزارش دیگر عوامل تولید مستند راوی صادق عبارتند از :تهیه کننده: سعید راضی هویزه، تصویربردار: سید عبدالحمید موسوی، تدوین: علیرضا حاجی پور، آهنگساز: امین حبیبی، صدابردار: علیرضا شیرالی و مدیر تولید غلامرضا مزرعه.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین