عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
در راستای ایجاد موج قرآنی در کنار مسابقات سراسری
در راستای ایجاد موج قرآنی در سطح استان آذربایجان شرقی، محافل مختلف قرآنی در سطح استان از ابتدای دهه فجر آغاز شده و در روز‌های اخیر محافلی ویژه بانوان در حال برگزاری است.
عقیق:محافل قرآنی که پیش از آغاز مسابقات سراسری قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی آغاز شده با برپایی محافل بانوان در حال پی‌گیری است.

این برنامه از ابتدای دهه مبارک فجر آغاز شده و تاکنون 70 محفل در شهر‌های مختلف استان با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم برگزار شده است و قرار است تعدادی از قاریان مصری هم برای این محافل به کشورمان سفر کنند.

محافل بانوان هم کار خود را در شهر‌های مختلف استان آغاز کرده است و قاریانی از استان آذربایجان شرقی و سایر شهر‌های کشور مانند خانم‌ها نسرین یاری، زهرا زاهد‌فرد، ام‌البنین طاهری و محبوبه نصیری در این محافل به تلاوت قرآن کریم می‌پردازند.

در محفل آقایان هم تاکنون قاریانی مانند حمید شاکر‌نژاد، وحید وکیلی، سید‌سجاد انصاری‌پور، مهدی محمد‌زاده، قاسم مقدمی، ابراهیم عبدی، حامد ولیزاده و سجاد سلطانی به تلاوت قرآن کریم پرداخته‌اند و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که احتمالاً شیخ «شحات احمد لاشین» از کشور مصر هم برای اجرای برنامه به تبریز می‌آید.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین