عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
«عصر خمینی» این هفته مخاطبان خود را پای صحبت‌های حجت الاسلام سیدعباس نبوی می‌نشاند تا او در مورد جایگاه دین در اندیشه امام راحل (ره) به صحبت بپردازد.
عقیق:حجت الاسلام سیدعباس نبوی دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته مهندسی مکانیکاز دانشکده فنی دانشگاه تهران است هرچند در میانه راه به قم مهاجرت کرد و تحصیلات حوزوی را پی گرفت.

او در حوزه و در رشته فقه و اصول و همچنین کلام و فلسفه تا پایان سطح چهارم پیش رفت و در دوران زندگی خود مسئولیت ها و سمت هایی همچون عضویت در هیئت موسس دفتر تحکیم وحدت، معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونت فرهنگی و پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری، عضویت در شورای فرهنگ عمومی کشور، مسئولیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تربیت مدرس و ریاست موسسه پژوهشی تمدن و توسعه اسلامی را به عهده داشته است.

نبوی این هفته مهمان برنامه «عصر خمینی» است؛ برنامه ای گفت وگو محور که در هر قسمت با دعوت از یک شخصیت معاصر، به کاوش در اندیشه های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با محوریت صحیفه نور می پردازد.

در قسمت‌های گذشته نیز برخی مدیران ارشد دوران پس از پیروزی انقلاب مهمان برنامه بوده اند و در مورد ابعاد مختلف شخصیتی و گفتمان امام راحل مباحثی را مطرح کردند.

حجت الاسلام نبوی در این قسمت با موضوع جایگاه دین در اندیشه امام خمینی(ره) مطالبی را بیان می کند.

«عصر خمینی» کاری است از محمدرضا رضائیان در مقام تهیه کننده و کارگردان که این هفته ساعت 19 روز دوشنبه 20 بهمن و تکرار آن روز بعد ساعت 14 از شبکه افق به نمایش در می آید.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین