عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
در نخستین جمعه‌ دهه‌ مبارک فجر و در آستانه‌ روز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، جمعی از شاعران و نویسندگان انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.
عقیق: در نخستین جمعه‌ی دهه‌ی مبارک فجر و در آستانه‌ی روز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، جمعی از شاعران و نویسندگان انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این برنامه‌ی صمیمی که موسسه‌ی فرهنگی هنری شهرستان ادب بانی برگزاری آن بود نویسندگان و شاعرانی چون اسماعیل امینی دبیر نهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، فریدون شمس، علی‌محمد مودب، محمدحسین نعمتی، میلاد عرفان‌پور، علی‌اصغر عزتی‌پاک، سیدوحید سمنانی، سیدحسین موسوی‌نیا، محمد برزگر، جواد شیخ‌الاسلامی، امیرعلی سلیمانی، پیمان طالبی و... حضور داشتند.

شاعران و نویسندگان انقلاب اسلامی پس از قرائت فاتحه بر مزار امام (ره) راهی گلزار شهدای بهشت زهرا شدند تا با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز بیعتی تازه کنند. یادآوری خاطرات روزهای انقلاب و ذکر این خاطرات برای جوان‌ترهای جمع شعرا نیز از حاشیه‌های جالب این برنامه بود.

گفتنی است در پایگاه اینترنتی موسسه‌ی شهرستان ادب نیز پرونده‌ی ویژه‌ی ادبیات انقلاب اسلامی گشوده شده است که می‌توانید از این نشانی به آن دسترسی داشته باشید.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین