عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
به همت مرکز آموزش مداحی مجمع ستایشگران اهل بیت(ع)
پس از اولین نشست تخصصی اشک راز دار ، دومین نشست تخصصی نقش زنان در موفقیت تبلیغی ذاکران اهل بیت(ع) به همت مجمع ستایشگران اهل بیت علیهم صلوة الله بررسی می‌شود.
عقیق:قاسم آریانی دبیر مجمع ستایشگران اهل بیت (ع) با تبیین برگزاری دومین "نشست تخصصی و خانوادگی ذاکران حسینی" با عنوان "ستایشگران اهل‌بیت و اهل بیت ستایشگران"  با محوریت بررسی نقش زن و خانواده در موفقیت اهداف تبلیغی ذاکران اهل بیت(ع) خبر داد و گفت:

اگرچه تا کنون نقش زن در حوزه‌های مختلف اجتماعی واکاوی و تجزیه و تحلیل شده است اما در حوزه تبلیغ و مبلغان دینی از جمله ذاکرین و ستایشگران اهل‌بیت(ع) مورد توجه قرار نگرفته است به همین خاطر برگزاری این همایش می‌تواند نقطه عطفی در بیان راه‌های مؤثر برای موفقیت مداحان و مبلغان باشد.

دبیر مجمع ستایشگران اهل بیت (ع) عنوان کرد:

همایش «ستایشگران اهل‌بیت- اهل بیت ستایشگران» به همت مرکز آموزش مداحی مجمع ستایشگران اهل بیت(ع) و با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی در سالن همایش‌های فرهنگسرای گلستان، روز جمعه 17 بهمن‌ماه جاری ساعت 14 الی 16 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه نمایند .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین