عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله فجر، کلیه آثار سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از جمله دانشنامه ۶ جلدی فاطمی(س) با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.
عقیق: دانشنامه فاطمی(س) از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تخفیف ویژه در دهه فجر عرضه می‌شود و از ۱۵۰ هزار تومان به ۱۱۰ هزار تومان تغییر قیمت داده است.
این کتاب، دائرةالمعارفی است «ساختار موضوعی» شش جلدی و مشتمل بر یکصد و هفده مدخل کلان در دو بخش عمده: 1. تبیین زندگانی، سیره و تعالیم حضرت فاطمه زهرا(س) ( به مثابه‌ی الگوی عینی زن مسلمان) و 2. تحلیل علمی نظری مباحث مربوط به حرمت و حقوق زن، هویت و منزلت نهاد خانواده، با استناد به منابع اندیشه‌ دینی و توجه به آرای جدید و نظرها و نیازهای معاصر است.
این دانشنامه توسط جمعی از محققان در قطع وزیری و صفحات 2880 صفحه در شش جلد از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده و تاکنون بیش از 500 نسخه‌ از آن به فروش رفته است. البته به دلیل حجم و قیمت بالا، خرید این مجموعه برای توده مردم دشوار است و امید می‌رود در راستای تسهیل دسترسی عموم ایرانیان و مسلمانان جهان به محتوای ارزشمند دانشنامه فاطمی(س) ابتکاراتی نظیر چاپ گزیده و ... در نظر گرفته شود.
علاقه‌مندان برای خرید این دانشنامه و دیگر مکتوبات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با شماره‌های 88503341-88505402 تماس بگیرند یا به نشانی www.poiict.ir مراجعه کنند.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین