عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۷
بهمن ۵۷ کجا بودید؟
شاعر مجموعه «سکته ملیح» گفت: یک نوجوان پر انرژی بودم که در خاطرم هست زدیم در آن ایام شیشه‌های کلاس و مدرسه را شکستیم.
عقیق:سعید بیابانکی شاعر کشور در گفت‌وگویی از حضورش در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی گفت و توضیح داد: سال 57 کلاس اول راهنمایی بودم و در اصفهان سکونت داشتیم. یک نوجوان پر انرژی بودم که در خاطرم هست زدیم شیشه‌های کلاس و مدرسه را شکستیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به سن و سالی که داشتم خاطره‌ای از برادرم در ذهنم هست. داداشم انقلابی و تحت پیگرد سربازان شاه بود. وی روز ورود امام به تهران آمد و عضو ستاد استقبال از امام شد.

بیابانکی اضافه کرد: خاطره‌ای برایم تعریف کرد که برایم بسیار شیرین بود. وی تعریف می‌کرد که لحظه ورود امام خمینی (ره) به اندازه‌ای شلوغ بود که نتوانستیم امام را ببینیم و به بهشت زهرا (س) رفتیم و از دور امام را دیدیم.

وی گفت: برادرم تعریف کرد که، فردا صبح زود سوار ماشین بودیم که به اصفهان برگردیم. گفتم که برویم اینجا در خیابان ایران کله پاچه بخوریم. رسیدیم به یک خیابان که دیدیم شلوغ است و در ابتدای آن افراد مختلف ایستاده‌اند. پرسیدیم چه خبر است گفتند امام اینجا ساکن است. ما را تعارف کردند داخل و صبحانه را آنجا خوردیم و امام (ره) را هم دیدیم. اصلا باورش نمی‌شد که امام را دیده باشد.

بیابانکی در پایان گفت: با توجه سن نوجوانی در فضای فعالیت‌های انقلاب بودم و انگار همین دیروز بود و اصلا زمان نگذشته است. یادش بخیر.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین