عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
حجت الاسلام قرائتی در تجمع هتک حرمت به پیامبر پیشنهاد داد
حجت الاسلام قرائتی گفت: کسانی که به پیامبر (ص) اهانت کردند و کاریکاتور کشیدند هم به عذاب دردناک و هم نزدیک مبتلا می شوند.
عقیق:حجت الاسلام محسن قرائتی، در تجمع هتک حرمت به پیامبر(ص) که در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار شد، با بیان این مطلب که کسانی که به نشانه های الهی بی احترامی می کنند عذاب می شوند؛  گفت: شتر صالح (ع) تولدش با مابقی شترها تفاوت داشت حضرت صالح (ع) به او گفتند اگر پیامبر هستی از دل کوه برای ما شتری بیاور و خدا نیز این کار را کرد در قرآن کریم پروردگار متعال تاکید دارد که سوقصد به این شتر الهی هم عذاب الیم و هم عذاب نزدیک می آورد.

وی افزود: کسانی که به پیامبر (ص) اهانت کردند و کاریکاتور کشیدند هم به عذاب دردناک و هم نزدیک مبتلا می شوند.

حجت الاسلام قرائتی تصریح کرد: چند سال گذشته از سوی کشور دانمارک کاریکاتوری نسبت به اهانت حضرت رسول (ص) کشیده شد و من پس از این اتفاق در ماه رمضان برای تبلیغ به کشور دانمارک سفر کردم آنجا امام جمعه آن کشور گفت سالی پنج تا شش نفر در این کشور مسلمان می شدند اما پس از کشیدن این کاریکاتور سالی 100 نفر به دین اسلام می آیند.

وی ادامه داد: آیه ای در قرآن کریم وجود دارد که می گوید کافران قصد دارند با فوت نور خدا را خاموش کنند یعنی تمام تبلیغات غربی ها و کشیدن کاریکاتور اهانت آمیز به پیامبر (ص) مانند خاموش کردن نور حقیقت خدا با قدرت ناچیز فوت است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: پیشنهاد می کنم تمام شهرهای ایران پس از نماز، سلام بر پیامبر خدا بدهند تا کور شود هر کسی که نمی تواند ببیند همانطور که زمان معاویه تاکید کردند که اسم فرزندان خود را علی نگذارید اما امام حسین(ع) اسم تمام فرزندانش را علی گذاشت ایشان قصد نداشت که بگوید حضرت علی (ع) از پیامبر (ص) بالاتر است ولی چون معاویه در اسم علی حساسیت نشان داد امام حسین (ع) هم مقابله به مثل کردند.

وی گفت: همانطور که شاه دستور داد یک عکس امام خمینی (ره) را در کشور نباشد ولی به اذن خداوند عکس امام میلیاردی در جهان چاپ شد. کسانی که کاریکاتور پیامبر (ص) را می کشند با خدا بازی می کنند چون خداوند فرمود من دائما بر پیامبر (ص) صلوات می فرستم روزی سپاهیان یزید قصد داشتند که بدن امام حسین (ع)‌را زیر سم اسبها برده و قبر ایشان را ابیاری کنند تا اثری از امام نماند ولی بعد از هزار و چند سال مزار امام حسین (ع)‌زائران 20 میلیون نفری دارد و اکنون هیچ قبری در عالم وجود ندارد که قصد محو کردنش را داشته و هیچ قصری در کره زمین به اندازه مزار امام حسین (ع) زائر و عاشق ندارد.

حجت الاسلام قرائتی خاطر نشان کرد: کسانی که به مال وقف تعدی می کنند همینطور هستند انها به اموال خداوند ائمه اطهار و امام حسین (ع) دست درازی می کنند و روزی چوب این کارشان را می خورند هر کسی که از اوقاف جایی را اجاره کرده و مال اجاره ای که پرداخت می کند به روز نیست و از گفتن ان در جمع ابایی می کند کارش درست نیست.

وی اذعان کرد: در قران کریم یک عبارت سه بار تکرار شده و ان این است که اسلام روزی کره زمین را پر می کند هر چند که امریکا واروپا با کشیدن کاریکاتور قصد مسخره کردن شخصیت پیامبر (ص) را داشته باشد برای حاکم شدن اسلام در جهان رهبر می خواهد که امام زمان (ع) است قانون می خواهد که قران کریم است و امادگی می خواهد که هنوز محقق نشده است و برای حاکم شدن حکومت اسلامی در جهان همه باید زمینه ساز باشیم.

وی گفت: اکنون بر همین اساس در کشور ما طلبه بسیار کم وجود دارد لذا خانواده‌ها برای تربیت فرزندانشان و طلبه شدن انها کار کنند اکنون به شدت مساله حوزه‌ها و تقویت انها مهم است پیرامون عظمت شان پیامبر همین بس است که شبها ایشان به اسمان نگاه می کرد و در دل خود می گفت اگر رو به کعبه نماز بخوانم در ان بت است و اگر رو به بیت المقدس نماز بخوانم بعدها یهودیها بر مسلمانان منت می گذارند.

حجت الاسلام قرائتی تصریح کرد: خداوند نیز ایه نازل کرد و فرمود به خاطر روی پیامبرم قبله را عوض می کنم و در مورد ایشان فرموده روز قیامت انقدر شفاعت کن تا راضی شوی.

 
منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین