عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش خبر داد؛
معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش از اعزام ۲ هزار ۶۰۰ دانش آموز به عمره مفرده از اوخر بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت:در اواخر بهمن ماه تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموزان به عمره مفرده اعزام مي‌شوند و سهميه اعزام بين استان‌ها توزيع شده است.
عقیق:به نقل از شبستان، حميد رضا كفاش، معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش دربارهٔ اعزام دانش آموزان به عتبات عاليات و عمره مفرده گفت: در يك اقدام مشترك و هماهنگ با سازمان دانش آموزي و معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش در مرحله اول زمينه اعزام ۵ هزار دانش آموز به عتبات عاليات فراهم شده است.

وي با بيان اينكه اعزام به عتبات عاليات از اول بهمن ماه آغاز شده است. افزود: تعداد ۵ هزار دانش آموز از سراسر كشور به كشور عراق براي زيارت اعزام مي‌شوند.

كفاش تصريح كرد: در اواخر بهمن ماه تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموزان به عمره مفرده اعزام مي‌شوند و سهميه اعزام بين استان‌ها توزيع شده است.

معاون پرورشي و فرهنگي اظهار كرد: دانش آموزان براي اعزام به زيارت عمره مفرده بايد ثبت نام كنند اگر در استاني ثبت نام‌ها بيش از ظرفيت باشد طبق معيار‌هاي برتري دانش آموز در فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري انتخاب مي‌شود.

به گفتهٔ وي تسهيلات ويژه براي اعزام دانش آموزان به عمره مفرده و عتبات و عاليات در نظر گرفته شده بود و هزينه نهايي كمتر از هزينه اصلي است و دانش آموزان به صورت اقساطي پرداخت مي‌كنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین