عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
در امامزادگان و مساجد کشور؛
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر(ص) این سازمان در راستای محکوم کردن این هتک حرمت، اجتماع عظیم مردمی «من عاشق محمدم» را امشب برگزار می‌کند.
عقیق: حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب افزود: بار دیگر قلم به دستان مزدور و جیره خوار و دشمنان عنود اسلام با اهانت به پیامبر اعظم(ص)، حضرت محمد مصطفی(ص) قلوب میلیون‌ها مسلمان آزاده را در اقصی نقاط عالم جریحه دار کرد.

وی افزود: عجبا که بهانه این هتاکی به ساحت پیامبر اعظم و رسول مهربانی(ص) اقدامات تروریستی همان تکفیری های خشک مغزی است که در دامن پر مهر غرب و در سایه حمایتهای همه جانبه دول استعماری پرورش یافته اند، اما امروز تهدید و ارعاب این تروریستهای بی اصل و نسب، دامن ولی نعمتان غربی شان را نیز گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با محکومیت شدید اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مکرم رسول گرامی اسلام گفت :دولتهای غربی با هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) سعی دارند، بار دیگر موج جدید اسلام هراسی در دنیا به راه بیندازند، غافل از اینکه توهین به پیامبر اعظم(ص) رسوایی بیشتر مستکبران، را همچون گذشته در پی خواهد داشت و موجب همدلی و همبستگی بیشتر مسلمانان و ریشه کن شدن جریانات تکفیری خواهد شد.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به برگزاری برنامه سراسری مردمی «من عاشق محمدم» افزود: این اجتماع عظیم مردمی شامگاه امروز شنبه ۴ بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء، با حضور گسترده آحاد مختلف مردم عزیز در امامزادگان، بقاع متبرک و مساجد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص)، سخنرانی پیرامون شخصیت نبی گرامی اسلام و مدح و منقبت خاتم المرسلین(ص) و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی از جمله برنامه های این همایش مردمی است.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین