عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۶۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
معاون عمران و توسعه مسجد مقدس جمکران از اجرای دقیق و اتمام پروژه‌های عمرانی این مکان مقدس طبق زمانبندی ‌های معین شده خبر داد.
عقیق:به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران مهندس امین مقومی با اشاره به اینکه از اولویت‌های معاونت عمران و توسعه این مکان مقدس از ابتدای دوره جدید مسئولیت، اجرای طرح‌ ها و پروژه ‌های عمرانی طبق زمانبندی مشخص شده بود اظهار کرد: نخستین پروژه ‌‌ای که در ابتدای سال جاری اجرای آن آغاز شد، احداث سازه بتنی موتورخانه مرکزی مسجد مقدس جمکران بود که طبق زمانبندی پیش‌بینی شده ظرف مدت ۴۰ روز اجرا شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این سازه بتنی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع هشت متر، از تاریخ ۱۱/۲/۹۳ آغاز و در تاریخ ۱۸/۳/۹۳ پس از ۴۰ روز کار شبانه روزی توسط یک صد نفر به سرانجام رسید.

معاون عمران و توسعه مسجد مقدس جمکران احداث سازه بتنی شبستان شماره شش مسجد را دیگر پروژه مهم این مکان مقدس در سال جاری عنوان کرد و گفت: این شبستان در ضلع شرقی مسجد در مساحتی بالغ بر ۹ هزار متر مربع واقع شده که طبق برنامه می ‌بایست سازه بتنی آن در مدت سه ماه احداث می‌شد که پس از تلاشهای شبانه روزی همه عوامل در موعد مقرر به پایان رسید.

مقومی با اشاره به اینکه برای نخستین بار احداث شبستان در مسجد مقدس جمکران به صورت تمام وقت و در سه شیفت کاری و در زمانبندی معین به اجرا رسید عنوان کرد: در کنار سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها، نظارت‌ های لازم برای اجرای دقیق و طبق زمانبندی به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی از برگزاری مناقصه ساخت در و پنجره‌ ها و گنبدهای شبستان‌ های جدید الاحداث مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: با توجه به مشخص شدن پیمانکاران مناقصه‌ های فوق، انشاء الله تا پایان شهریور سال آینده، ۳۲ گنبد و در و پنجره ‌های شبستان‌های جدید ساخته و نصب خواهد شد که با تکمیل این شبستان‌ ها مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع به فضاهای سرپوشیده مسجد اضافه خواهد شد.

منبع:جهان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین