عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
داشتن معرفت به حضرت ولی عصر (عج) یکی از وظایف مسلمانان است و ما باید در زندگی طوری برنامه ریزی داشته باشیم که در راهش گام برداریم.
عقیق: حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی‌نسب، مدیر مرکز تخصصی مهدویت خراسان رضوی اظهارداشت: یکی از مصادیق تجدید عهد و پیمان با امام زمان، شناخت حضرت مهدی(عج) و جلب رضایت این امام همام است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان رضوی با بیان اینکه متاسفانه در مسیر زندگی، افراد برای شناخت حضرت مهدی(عج)هزینه و وقت کافی نمی گذارند، تصریح کرد: همین امر موجب شده تا وجود امام زمان (عج) در زندگی و اجتماع ما کم رنگ باشد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در حال حاضر افراد آن اهمیتی که به مسایل مادی می دهند را صرف شناخت و معرفت به امام زمان (عج) نمی کنند، خاطرنشان کرد: باید در زندگی برنامه ریزی داشته باشیم و در مسیری که زندگی می کنیم برای رضایت حضرت مهدی(عج) گام برداریم.

حجت الاسلام موسوی نسب در رابطه با افزایش سطح معرفتی افراد درابطه با شناخت حضرت ولی عصر(عج) اذعان کرد: در مرحله نخست برای شناخت حضرت ولی عصر(عج) باید خدای خودمان را خوب بشناسیم، در گام دوم شناخت فرستادگان خداوند یعنی انبیای الهی و در مرحله سوم نیز دارا بودن معرفت نسبت به امام زمان (عج) اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه معرفت به حضرت ولی عصر (عج) یکی از وظایف ما است، افزود: امروز یکی از رسالت های رسانه ها تبیین معارف مهدویت است، بنابر این ایام نهم ربیع الاول به عنوان سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) بهانه ای است که در این روز تجدید و پیمان مجدد با امام زمان(عج) ببندیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح کرد: اگر ما بخواهیم پیرامون معرفت حضرت ولی عصر (عج) حرکت کنیم باید بر اساس حدیث معرفت اوّل اعتقاد توحیدی خود را بالا ببریم.

منبع:آینده روشن
کدخبرنگار:211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین