عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳
هشتاد و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی با عنوان «قبیله لعنت: فرزندان اسرائیل و سامری» برگزار می‌شود.
عقیق: هشتاد و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی با عنوان «قبیله لعنت: فرزندان اسرائیل و سامری» به منظور بررسی انحطاط و انحراف بنی اسرائیل توسط جادوگری، پنج شنبه 25 دی برگزار خواهد شد.
«قبیله لعنت» عنوان کلی سلسله کارگاه‌هایی است که مؤسسه موعود(عج) آن را با سخنرانی اسماعیل شفیعی سروستانی مدیرمسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) از مهر ماه سال جاری آغاز کرده است و برای اولین بار به طور دقیق به بررسی سیر تحول عمل شیطان از ابتدای خلقت تا مجامع مخفی می‌پردازد و این نشست چهارمین جلسه از این کارگاه خواهد بود.
نخستین جلسه این کارگاه به سخنرانی شفیعی سروستانی، دشمن شناس و پژوهشگر عرصه مهدویت، 24 مهر با عنوان «صبحگاه آفرینش» برگزار شد که به نقش خلیفة‌اللهی انسان، حسادت و کبر شیطان و نخستین ضربه‌های او به انسان پرداخت.  29 آبان ماه نیز جلسه دوم این کارگاه با عنوان «کاهنان معبد جادو» به صورت تاریخی به بررسی سر سلسله های اهل لعنت و اهل رحمت، موجودات ماورایی در میان اقوام، نقش کاهنان در طول تاریخ و ارتباط فراماسونری با جادوگری پرداخت. سومین نشست از این مجموعه نیز 27 آذر با موضوع «ارتباط با نیروهای ماورایی» اقدام به بررسی موضوعاتی چون شناخت موجودات عوالم مختلف از جمله فرشتگان و جنیان، ارتباط انسانهای ناپاک با جنیان و عواقب آن، علوم غریبه و سحر و تاثیر آن بر زندگی مردم و تفاوت های سحر با معجزه و کرامت نمود.
 بر اساس این گزارش نشست «قبیله لعنت: فرزندان اسرائیل و سامری» روز پنج‌شنبه 25 دی جاری از ساعت 14 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران، خیابان حجاب برگزار می‌شود که حضور برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است. همچنین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و مهدوی نیز در حاشیه این نشست دایر است.



منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
سلام.با تشکر از مطالب خوبتون.متاسفانه تا قبل از سال 1390 کسی نبود که به بررسی تاریخ بشری اززمان حضرت آدم(ع) و شناخت حزب ابلیس به صورت جریانی پیوسته نگاه کند تا زمانی که کتاب "کابالا و پایان تاریخش" توسط استاد مرتضی رضوی در سال 1389 در پایگاه بینش نو منتشر شد.شایسته است استاد شفیعی و دیگر بزرگواران که داعیه ارزشمداری دارند به تقوای علمی پایبند بوده و ازایشان به عنوان کسی که برای اولین بار استارت این کاررا زدند نام ببرند.تا قبل از این تمامی توطئه ها حول بحث یهود میچرخید و واقعا محققین در یک گره تاریخی گیر کرده بودند که ابتکار استاد رضوی به داد همه رسید.و من الله توفیق
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین