عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۵۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
دبیر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر از نمایش «محمد رسول‌الله» از طریق سیستم D و برگزاری بزرگداشت‌هابه صورت جداگانه در روز 14 بهمن خبر داد.
عقیق:علیرضا رضاداد دبیر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر در نشست خبری این جشنواره با اصحاب رسانه درباره نمایش فیلم «محمد»‌در جشنواره فیلم فجر گفت: آقای مجیدی در هر شرایطی قصد نداشتند این فیلم را در بخش رقابتی به نمایش در بیاورند و به نظرم اینگونه فیلم‌ها به خاطر حرمت پیامبر مکرم اسلام(ص) بهتر است در بخش‌های رقابتی داوری نشود.
وی افزود: داوری مجید مجیدی در این دوره از جشنواره هیچگونه نسبتی با نمایش این فیلم ندارد.
دبیر سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر با اشاره به مکان و نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» در مراسم افتتاحیه گفت: با توجه به فضای موجود در تالار وحدت این فیلم نمی‌تواند در این تالار به نمایش دربیاید و ما در تلاش هستیم تا سیستم D که یک سیستم جدید در فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) است در حال حاضر در سالن برج میلاد و چند جای دیگر در حال تست است که تا چند روز آینده مکان نهایی اکران این فیلم مشخص خواهد شد.
وی تأکید کرد: مراسم نکوداشت‌ استاد محمدعلی کشاورز و حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری سینمایی ایران نیز به صورت مجزا 14 بهمن ماه برگزار خواهد شد.



منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین