عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۹۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
مسؤولان وزارت حج عربستان عمره‌گزاران را از رفتن به مسجد الرحمه منع كرده است و طي دستوري از همه شركتها و مؤسسات عمره گزار خواسته است كه زائران را به مسجد الرحمه در شهر جده نبرند.
عقیق: پايگاه خبري روزنامه مكه نيوز به نقل از يك مقام وزارت حج اين كشور گزارش داد كه وزارت حج طي دستوري از همه شركتها و مؤسسات عمره گزار خواسته است كه حجاج را به مسجد الرحمه در شهر جده نبرند.

اين منبع خاطرنشان كرد كه وزارت حج تأكيد كرده است بعضي شركتها و مؤسسات عمره و نمايندگان خارجي آنان، قوانين تصويب شده را رعايت نمي‌كنند كه اين امر موجب مي‌شود اين شركتها با مجازات مواجه شوند، به ويژه اينكه موسم عمره سال ۱۴۳۶ هم آغاز شده است.

بر اساس اين گزارش، شركتها و مؤسسات همچنان در حال نقض مقرراتي هستند كه وزارت حج عربستان در سال ۱۴۳۶ وضع كرده است؛ و تا كنون ۴ مورد نقض اين قوانين از سوي كميته‌هاي نظارتي وزارت حج رصد شده است.

اين گزارش مي‌افزايد كه شركتها و مؤسسات بايد به اين مقررات پايبند باشند، و در صورت نقض آن با مجازات مواجه خواهند شد و ممكن است مجوز ادامه فعاليت آنها صادر نشود.

مكه نيوز تأكيد كرد كه نهادهاي امنيتي در عربستان متوجه شده اند كه رانندگان كاروانهاي حج و عمره، برخي زائران را به مسجد الرحمه منتقل مي‌كنند؛ و برخي از زائران فكر مي‌كنند كه اين مسجد كه قبلا «مسجد فاطمه» نام داشته قديمي است، و آن را مانند يك زيارتگاه مي‌دانند.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین