عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۴
یک کارشناس مسائل دینی:
یک کارشناس امور دینی، مدیریت زمان را یکی از اصول مهم در موفقیت عنوان کرد و گفت: اگر در جامعه‎ای به مدیریت زمان توجه نشود شاهد عقب‌ماندگی مردم خواهیم بود.
عقیق: حجت‎الاسلام علی محمدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: به موضوع مدیریت زمان در منابع دینی به وفور اشاره شده است، به‌ طوری که در سوره عصر خداوند به زمان قسم خورده است که این نشان از توجه خداوند به زمان است که به این مورد قسم یاد کرده است.
وی افزود: متاسفانه دیدگاه غالب درباره مدیریت زمان که امروز در جامعه حاکم است غربی بودن فرهنگ مدیریت زمان است که این دیدگاه کاملاً نادرست است.
محمدی تصریح کرد: واژه مدیریت در جامعه ما در حوزه‎های مختلف کاربرد دارد، ولی اکثر افراد جامعه غریب با مدیریت زمان خود هستند که این موضوع برای کشوری که داعیه‎دار دین اسلام است تأسف‌بار است که برنامه‌ای برای مدیریت زمان خود در حوزه‎های اجتماعی ندارد.
این کارشناس مسائل دینی افزود: اگر برنامه‌ریزی صحیحی در زندگی داشته باشیم همیشه فرصت برای انجام کارهای دیگر نیز خواهیم داشت، ولی متاسفانه شاهد تلف شدن وقت هستیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که به مدیریت زمان در جامعه بها داده نشود کشور روی موفقیت را نخواهد دید، زیرا زمان در حوزه‎های دیگری که هیچ ارزش کاربردی در موفقیت زندگی فردی و اجتماعی نداشته، صرف شده است.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین