عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
رئیس ستاد بازسازی عتبات لرستان از انتقال درب حرم امام موسی کاظم (ع) به مهران خبر داد.
عقیق: اصغر حقی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت درب حرم امام موسی کاظم‌ (ع) در لرستان توضیح داد: قرارداد ساخت درب حرم امام موسی کاظم‌ (ع) سال ۸۹ منعقد شد و بنا بود شهریور ۹۱ ساخته شود اما به دلایلی این کار به تعویق افتاد اما بالاخره امسال با همکاری و هزینه کارکنان بانک صادرات استان لرستان این درب ساخته شد.
وی در رابطه با هزینه ساخت درب حرم امام موسی کاظم‌ (ع) افزود: سهم کارکنان بانک صادرات برای ساخت این درب ۱۴۳ میلیون تومان بوده است. درب حرم امام موسی کاظم‌ (ع) پس از ساخته‌شدن وارد خرم‌آباد شد و جهت زیارت مردم این شهر در مصلی این شهر مورد استقبال نمازگذاران قرار گرفت.
حقی‌پور درباره انتقال درب حرم امام موسی کاظم‌ (ع) اظهار کرد: پس از ساخته‌شدن درب و زیارت مردم شهر خرم‌آباد به ستاد بازسازی عتبات عالیات مهران در استان ایلام تحویل داده شد تا به نجف و سپس به کاظمین منتقل شود.
وی گفت: امیدواریم سایر سازمان‌ها و بانک‌ها اقدام مشابهی برای بازسازی عتبات انجام دهند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات لرستان خاطرنشان کرد: کارگاهی برای ساخت درب حرم امام حسن عسکری‌ (ع) و سرداب امام زمان‌ (عج) در حسینیه ثارالله شهر خرم‌آباد ایجاد شده است. امیدواریم که مردم استان کمک کنند تا درب حرم امام حسن عسکری‌ (ع) و سرداب امام زمان‌ (عج) به‌عنوان اثر ماندگار لرستان ساخته شود.


منبع:ایسنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین