عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
حجت الاسلام بهجتي:
كارشناس مسؤول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري با بيان اينكه مهمترين ملاك دينداري صداقت و امانتداري است، گفت: مردم روحانيت را امين خود مي دانند.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين بهجتي، كارشناس مسؤول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري در جلسه روحانيون و مداحان كاروانهاي عتبات عاليات، تبليغ دين و حضور در سرزمين مقدس كربلا را توفيق خواند و بر قدر دانستن اين نعمت الهي تأكيد كرد.

وي در ادامه با اشاره به روايتي از اميرمؤمنان امام علي (ع)، ملاك دينداري را مخالفت با هواهاي نفساني عنوان و ابراز كرد: ملاك دينداري براساس روايت امام صادق (ع)، تنها نماز، روزه و زيارت نيست، بلكه صداقت و امانتداري از ملاك هاي اصلي آن به شمار مي رود.

كارشناس مسؤول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري با اشاره به اينكه هركس امين شد و مورد اعتماد قرار گرفت، مردم امانت هاي خود را نزد او مي گذارند، اظهار داشت: اين سرمايه بزرگي است كه افراد انسان را امين خود بدانند.

حجت الاسلام والمسلمين بهجتي با بيان اينكه مردم روحانيت را امين خود مي دانند و بايد اين اعتماد آنان را قدر بدانند، تصريح كرد: اگر اين امانتداري را به درستي حفظ كنيم خدا بر نعمتش مي افزايد و توفيق زيارت را همچنان نصيب ما مي گرداند.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین