عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۴۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای ارسال عکس‌های پیاده‌‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، مهلت ارسال آثار به سومین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت تمدید شد.
عقیق: سومین دوره سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت از محرم 1436 آغاز و مهلت ارسال آثار تا بیست و هشتم ماه صفر(سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت(ص)) اعلام شده بود که به منظور پاسخگویی به استقبال متقاضیان شرکت در سوگواره‌ تا نوزدهم دی‌ ماه جاری مصادف با هفدهم ربیع الاول، سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) تمدید شد.

سوگواره عکس در بخش اصلی شامل جلسه هیأت در زیر بخش‌های: فضای داخلی جلسه هیأت، فضای بیرونی هیأت، عکس پایانی و یادبود خادمان هیأت و در بخش جنبی شامل آیین‌های عزاداری و عکس ‌ای قدیمی و بخش ویژه نیز تحت عنوان کاروان عشق؛ پیاده‌روی اربعین است.

سوگواره پوستر در بخش اصلی شامل پوسترهای اطلاع‌رسانی هیأت (اعم از عاشورایی، جلسات هفتگی و سایر مجالس هیأت) و بخش جنبی شامل طراحی جایگاه و فضاسازی هیأت و پوسترهای عاشورایی است.

 

سوگواره پوستر توسط اساتید مسعود نجابتی، صداقت جباری، سیدحسن موسی‌زاده، محمدرضا دوست‌محمدی و سیدمهدی حسینی داوری می‌شود، همچنین سیدعباس میرهاشمی،‌ فرهاد سلیمانی، جاسم غضبان پور، کمال‌الدین شاهرخ و ابراهیم سلیمانی نیز داوران سوگواره عکس هیأت هستند.

سه مقام نخست بخش اصلی سوگواره‌های پوستر و عکس از هدایایی نظیر رتبه اول یک سکه بهار آزادی به همراه سه میلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبه دوم نیم سکه بهار آزادی به همراه دو میلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبه سوم ربع سکه بهار آزادی به همراه یک میلیون تومان کمک به هیأت دریافت خواهند کرد، در هر کدام از بخش‌ جنبی نیز یک نفر برگزیده خواهد شد که هدیه ایشان نیم سکه بهار آزادی خواهد بود و هدیه نفر برتر بخش ویژه سوگواره عکس نیز یک سکه بهار آزادی خواهد بود.

این سوگواره‌ها به همت «جامعه ایمانی مشعر» و با همراهی و همکاری «سازمان هنری رسانه‌ای اوج»، «مجمع فعالان اردوهای فرهنگی رحیل»، «کانون هنر شیعی»، «خانه طراحان انقلاب اسلامی» و «نهضت مردمی پوسترهای انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت متن فراخوان و ارسال آثار به آدرس اینترنتی www.soog1542.ir مراجعه کنند.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین